Giant

Jak zaaranżować oryginalne biuro call contact center?

Biuro Cathay Pacific w Krakowie wyposażone przez Grupę Nowy Styl (Fot. Grupa Nowy Styl)
Rynek firm call center mocno ewoluował w kierunku profesjonalizacji. Ze zmianą stylu pracy wiążą się także zmiany w przestrzeni biurowej. Nowoczesne biuro ma wspierać pracowników w realizacji ich codziennych zadań.

 

Jak stworzyć atrakcyjne biuro contact center?

Oto kilka porad Grupy Nowy Styl:

 

Unikalny branding sprawia, że biuro staje się wizytówką firmy, ukazując jego wartości i misję. Dodatkowo pozwala wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Według pracowników, wygląd biura świadczy o tym, czy pracodawca dba o swój zespół.

 

Dodatkowe przestrzenie socjalne, w których pracownicy mogą odpocząć i spędzić przerwę w gronie współpracowników, podnoszą morale zespołu.

Jak cię widzą, tak cię piszą – biuro staje się obecnie elementem employer brandingu, pozwalając zainteresować potencjalnych pracowników firmą.

Dawne boksy zastępują wygodne stanowiska pracy oraz dodatkowe rozwiązania akustyczne, takie jak tapicerowane panele biurkowe, akustyczne panele i inne rozwiązania, które pozwalają wytłumić pomieszczenia biurowe.

 

Podział przestrzeni na 3 makrostrefy komunikacji, koncentracji i administracji sprawia, że pracownicy nie przeszkadzają sobie nawzajem w wykonywaniu obowiązków.

 

  • 1
  • 2

0.0
Tagi: Nowy Styl
Napisz pierwszy komentarz