Dom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoINTER-BUD logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoAluprof S.A. logoCity Space logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoSpectra Development logoTétris Poland logoARTSERVIS sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoTorus logoBusiness House logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoNowy Styl Group logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoKontor logoDEVCO Sp. z.o.o. logoArchicom logoCOTEX Office Centre logoFYI Commercial Consulting logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoVastint Poland Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoPodium Investment logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Facebook wybrał Warszawę?

O siedzibę polskiego oddziału społecznościowego giganta stolica rywalizuje m.in. z Wrocławiem i Szczecinem. Miasta chcą przekonać do siebie właściciela Facebook'a poprzez akcje promocyjne prowadzone w internecie.

Poczatek roku przyniósł dla Polski nowe możliwości inwestycyjne. Światowy gigant wśród portali społecznościowych chce otworzyć pierwszy polski oddział. Chętnych jest wielu – w rywalizacji o nową lokalizację dywizji udział biorą m.in: Warszawa, Wrocław, Białystok, Szczecin, Kraków i Poznań.

Największe polskie ośrodki chcą przekonać do siebie właściciela Facebook'a poprzez akcje promocyjne prowadzone w internecie. Stawka jest spora, bo portal może w znaczym stopniu przyczynic się do popularyzacji i wzrostu atrakcyjności miasta, w którym zdecyduje się osiedlić. Nieoficjalnie podano, że liderem w walce jest Warszawa, jednak nie są to potwierdzone informacje.

Do tej pory firma Marka Zuckerberga posiadała 14 dywizji zlokalizowanych poza granicami Stanów Zjednoczonych. Otwarcie piętnastej (polskiej) wynika z rozwiązania umowy z agencją ARBOinteractive. Do początku roku odpowiadała ona za obsługę reklam umieszczonych na portalu i była partnerem strategicznym spółki w Polsce. Obecnie ARBOinteractive ma status partnera preferowanego, a Facebook'a w Polsce będzie reprezentował oddział własny.


0.0
Tagi: Facebook
Napisz pierwszy komentarz
mantra