Proton Office

VIII Forum Facility Management & Property Managemen – podsumowanie

Relacja

Na zdjęciu: uczestnicy VIII Forum Facility Management & Property Management
Na zdjęciu: uczestnicy VIII Forum Facility Management & Property Management
VIII Ogólnopolskie Forum Facility Management & Property Managemen za nami. Ósma już tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 29 – 30 marca 2012 w hotelu Novotel Warszawa Airport w Warszawie.

Organizator zaprosił do współpracy podczas przygotowań VIII edycji wydarzenia przeszło 20 firm z branży FM&PM. 15 wykładów, dotyczących różnych obszarów tematycznych, przyciągnęło ponad 200 słuchaczy. Poszczególnym prezentacjom towarzyszyły panele dyskusyjne, podczas których poruszono takie zagadnienia, jak Asset Management, Property Management, Facility Management czy problem obsługi infrastruktury. Każdy uczestnik mógł zasięgnąć porady oraz skonsultować nurtującą go kwestię na jednym z 6 stoisk firm, świadczących usługi, skierowane do zarządców i właścicieli nieruchomości.

W gronie Wystawców, prezentujących swoje usługi i produkty, znalazły się firmy: Mercor SA, DC System Sp. z o.o., Impel Tech Solutions, Heute Service Sp. z o.o., P.P.G Sp. z o.o. oraz PPUH Voigt Sp. z o.o.

W gronie Prelegentów pierwszego dnia forum znaleźli się wybitni eksperci: Anna Duchnowska, Director Asset Mangement and Office Agency Landlord Representation w Colliers International, Renata Miazga, Senior Vice President of Finacial Operations w Heitman, Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Dyrektor ds. Zarządzania Centrami Handlowymi w Neinver Asset Management Polska, Grzegorz Mindewicz, Facility Manager w Neinver Asset Management Polska, Grzegorz Dudziak, Strategic Head of Property Management w DTZ Management, Agnieszka Biernat-Wiatrak z Exorigo Sp. z o.o. i Marcin Hałoń, Konsultant systemu Archibus w Exorigo Sp. z o.o., Seweryna Afanasjew, Dyrektor Portfela Nieruchomości w BZW BK TFI, Przemysław Konopka, Wiceprezes w Gras Savoye Polska Sp. z o.o. oraz Marcin Kwasiborski, Dyrektor Handlowy w Cofely Services Sp. z o.o.

W trakcie pierwszego dnia forum uczestnicy skoncentrowali się na kwestiach, związanych z Asset Management i Property Management. Zagadnienia, które w znaczący sposób zdominowały tematykę poszczególnych paneli, skupiały się wokół problematyki optymalnego podniesienia i utrzymania wartości nieruchomości komercyjnych pod kątem ich optymalnej wydolności, zarówno finansowej, jak również technicznej.

Drugi dzień Forum poświęcony został kwestiom Facility Management i szeroko pojmowanej obsłudze infrastruktury. Stanowił on kontynuację podjętej tematyki optymalizacji w zarządzaniu nieruchomościami w zakresie utrzymania ich odpowiedniej kondycji technicznej pod kątem właściwej eksploatacji. Prelegenci, doświadczeni praktycy, podzielili się wskazówkami i wiedzą na temat sposobów i metod, wpływających na wizerunek i bezpieczeństwo zarządzanych obiektów.

W gronie Prelegentów drugiego dnia forum znaleźli się znani w branży nieruchomości eksperci: Jacek Banaśkiewicz, Dyrektor ds. Technicznych w Diversity Sp. z o.o., Tadeusz Sztop, Head of Project Management w HSG Zander Polska Sp. z o.o., Kamila Lipska, Menedżer Rozwoju Biznesu i Bartosz Klimek, Szef Regionu Zachodniego w Sodexo Polska Sp. z o.o., Leszek Romanowski, Executive Project Manager w Grupa Nowy Styl, Adam Góra, Dyrektor Operacyjny ds. Rozwoju Rynku i Produktów w Voigt Sp. z o.o. oraz Krzysztof Bartuszek, Dyrektor ds. Rozwoju, Dyrektor Krajowy Patrole w Securitas Polska Sp. z o.o.

Wydarzeniem towarzyszącym Forum była wieczorna Gala FM&PM Awards, stanowiąca znakomitą okazję do nieformalnych rozmów i spotkań w gronie znajomych.

Przedsięwzięcie zorganizowała firma SC Consulting. Firma Sodexo Polska Sp. z o.o., lider w dziedzinie facility management, piastowała tytuł Sponsora Forum.

Kolejne Ogólnopolskie Forum Facility Management & Property Management odbędzie się w dniach 28 – 29 marca 2013 roku w hotelu Novotel Warszawa Airport w Warszawie.


0.0
Napisz pierwszy komentarz