Park Project II

II Konferencja Facility Management & Property Management

|
Miasto : Warszawa
Miejsce : Airport Hotel Okęcie
Data : 29.05.2014
Godzina : 08:30 - 17:00
Status : zakończone
II Konferencja Facility Management & Property Management

Serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w II Konferencji Facility Management & Property Management, która odbędzie się 29 maja 2014 r. w Warszawie.


Konferencja odbędzie się 29 maja 2014 r. w Airport Hotel Okęcie przy ul. 17 Stycznia 24 w Warszawie w godz. 08:30 - 17:00.


Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • właścicieli różnego typu obiektów
  • property managerów
  • facility managerów
  • office managerów
  • zarządców nieruchomości komercyjnych
  • przedstawicieli funduszy inwestycyjnych
  • project managerów
  • dyrektorów administracyjnych
  • dyrektorów technicznych
  • inwestorów

Program i prelegenci konferencji:

PANEL 1

„Efektywne zarządzanie w kontekście optymalizacji kosztów eksploatacyjnych”

Iwona Małopolska - Senior Dyrektor działu zarządzania nieruchomościami w CBRE Sp. z o.o. / Senior Director – Head of Property & Asset Management at CBRE Sp. z o.o. 

PANEL 2

„Pojęcie asset management (zarządzanie aktywami) vs property management (zarządzanie nieruchomościami)”

  • Asset Management vs Property Management - czym to się różni?
  • Kreowanie wartości jako nieodłączny aspekt inwestowania nieruchomości
  • Główne obszary Asset Managementu: operacyjne, finansowe, inwestycyjne

Micha Muc - Dyrektor Działu Zarządzania w Savills


PANEL 3

„Ubezpieczenia majątkowe dla sektora zarządzania nieruchomościami”

Warunki rynkowe – jaki rynek dla ubezpieczającego?

  • Jaki rynek ubezpieczycieli?
  • Składki, stawki ubezpieczeniowe.
  • Jakie podejście ubezpieczycieli do ryzyka w zakresie nieruchomości?

Podmioty rynku ubezpieczeń nieruchomości

 

Na co zwrócić uwagę przy określaniu przedmiotu ubezpieczenia?

  • uwzględnienie wszystkich elementów ubezpieczanego obiektu:
  • prawidłowe wyliczenie sumy ubezpieczenia
  • dodatkowe ryzyka

Przemysław Konopka - Wiceprezes Zarządu Gras Savoye Polska


Sylwia Kozłowska - Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Odpowiedzialności Cywilnej w Gras Savoye Polska / Director of Civil Liability Insurance Department in Gras Savoye Polska

 

PANEL 4

„Zielony certyfikat” – optymalizacja kosztów utrzymania budynku, poprawa komfortu pracy oraz wpływ na środowisko naturalne.


Milena Sikora - Starszy Zarządca Nieruchomości Savills Sp. z o.o.


Jakub Tomczyk - Project Manager Savills Sp. z o.o.


PANEL 5

„Efektywne zarządzanie infrastrukturą techniczną obiektów komercyjnych”

  • Utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości (przeglądy okresowe, konserwacje, serwisy)
  • Elementy zabezpieczenia technicznego nieruchomości, a bezpieczeństwo mienia i osób
  • Podnoszenie komfortu użytkowania obiektów handlowych dzięki wykorzystaniu inteligentnych systemów technicznych

Tomasz Markuszewski - Dyrektor ds. Technicznych Gemini Park Tarnów

 „Racjonalna gospodarka mediami energetycznymi w obiektach handlowych”

  • efektywne wykorzystanie systemu BMS przy planowaniu i gospodarowaniu zużyciem mediów w nieruchomości
  • analiza zużycia energii układów

Artur Trela - Dyrektor Techniczny Gemini Park Bielsko Biała

Podsumowanie

  • Aspekty techniczne obiektów komercyjnych z perspektywy zarządcy nieruchomości

Zbigniew Nowak - Dyrektor Centrum Gemini Park Tarnów


"Facility Management – kształtowanie przewagi konkurencyjnej w Property Management"

  • budowanie świadomości działań Facility Management dla użytkownika nieruchomości
  • wykorzystanie Facility Management w Property Management (źródło kosztów czy przychodów użytkowania powierzchni)
  • efektywne wykorzystanie Facility Management

dr Dariusz Cichoń - Akademia Górniczo-Hutnicza Wydział Zarządzania

Koszt uczestnictwa w konferencji wynosi:

  • 350 zł netto + 23% VAT (430,50 zł brutto)

Nr konta do wniesienia opłaty za konferencję:

Grupa Medialna Nieruchomości

65 1020 1026 0000 1702 0138 1862

ul. Jedności Robotniczej 29

05-092 Łomianki


W ramach opłaty gwarantujemy Państwu:

  •     uczestnictwo w konferencji;
  •     materiały szkoleniowe;
  •     zaświadczenie o uczestnictwie w konferencji;
  •     przerwy kawowe;
  •     lunch.

 

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Warunki uczestnictwa:

  • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
  • Warunkiem wstępu na konferencję jest dokonanie wpłaty przed spotkaniem na konto podane w fakturze proforma.
  • W ciągu 7 dni od daty otrzymania wpłaty na konto zostanie wystawiona faktura VAT i przesłana pocztą na podany adres.
  • Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i odesłanie go do organizatora.
  • Wypełnienie formularza równoznaczne jest ze zobowiązaniem się do uczestnictwa w konferencji i uiszczenia opłaty
  • Osoby, które nie odwołają swej rejestracji, a nie wezmą udziału w konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
  • Rezygnacja z konferencji możliwa jest najpóźniej na 14 dni przed konferencją, tj. do dnia 15.05.2014 r. (drogą mailową na adres biuro@konferencjafm.pl). Po upływie tego terminu osoba zgłoszona zostanie obciążona kosztami uczestnictwa w konferencji.

0.0
Napisz pierwszy komentarz
ADAC
mantra