Park Project II

IX Ogólnopolski Kongres Facility Management

Miasto : Warszawa
Miejsce : Novotel Centrum
Data : 27.10.2015 - 28.10.2015
Godzina : 09:00 - 16:00
Status : zakończone
IX Ogólnopolski Kongres Facility Management

27 - 28 października 2015 - Novotel Centrum - Warszawa

 

Zapraszamy serdecznie na IX Ogólnopolski Kongres Facility Management, którego tematem przewodnim będzie profesjonalne zarządzanie i nowoczesne serwisy w obiektach komercyjnych. Wydarzenie to jest przede wszystkim platformą wymiany wiedzy w zakresie profesjonalnego zarządzania zasobami nieruchomości. Skupia dostawców najbardziej innowacyjnych rozwiązań oraz najemców reprezentowanych przez szeroko pojęte działy administracji i zarządzania majątkiem, zainteresowanych poszerzaniem wiedzy i zdobywaniem kompetencji w obszarze profesjonalnego utrzymania nieruchomości komercyjnych.

 

Podczas dwóch dni wydarzenia uczestnicy będą zapoznawali się z najlepszymi wzorcami współpracy istniejącymi nie tylko na rynku polskim, ale także europejskim, które zostaną zaprezentowane przez najważniejszych ekspertów z branży.

 

Program:

 

Dzień I (Facility Management bez tajemnic)

 

Europejskie modele funkcjonowania rynku FM:
– Dlaczego rynek FM się konsoliduje?
– Czy firmy obszaru PM będą dążyły do zdobywania kompetencji usługodawców z rynku FM, czy na odwrót?
– Długość kontraktu i jego wpływ na działalność podstawową najemcy
– Jak prawidłowo rozpoznawać kompetencje partnera biznesowego?
– Do jakiego modelu funkcjonowania dąży polski rynek FM?

 

Serwis techniczny szyty na miarę współczesnego najemcy:
– Jakie formy powinien przyjmować helpdesk, by był skuteczny?
– Usuwanie usterek w określonym kontekście czasowym – co oferuje rynek? Czego wymaga najemca?
– Technik stacjonarny czy mobilny? Jakie rozwiązania sprawdzają się w praktyce?
– Automatyzacja w zarządzaniu systemami technicznymi obiektu – wady i zalety
– Modele współpracy a wartość kontraktu – kiedy koszty mogą maleć?

 

Nowa definicja serwisu czystości w obiektach komercyjnych:
– Wpływ nowoczesnych procedur na jakość świadczenia usługi czystości
– Innowacyjne narzędzia i usługi w obszarze utrzymania czystości
– Modele funkcjonowania serwisów czystości w nowoczesnych modelach kontraktów
– Środki czystości, które zrewolucjonizują proces czyszczenia
– Synergie – czyli do czego jeszcze może się przydać serwis czystości?

 

FM w logistyce i produkcji – wsparcie techniczne dla core klienta:
– Specjalistyczne kadry w obiektach o trudnej lokalizacji
– Dostawy mediów w ciągłości procesów produkcyjnych i logistycznych – przykładowe kontrakty i współpraca
– Katalog najskuteczniejszych optymalizacji, które warto wdrażać w swoim obiekcie
– W jaki sposób duże powierzchnie wpływają na kształt kontraktów w sektorze FM?
– Jakie pozalokalizacyjne czynniki wpływają na opinie najemców o jakości obiektów logistycznych?
– Wsparcie FM dla Służb Utrzymania Ruchu

 

Dzień II (Property Management i Asset Managment w relacjach najemca- właściciel)

 

Property Management vs Assets Management a rynek najemcy:
– Kompetencje działów AM i PM, jak rozumie je rynek i w jaki sposób nimi zarządza?
– Kontraktowanie serwisów – zasady doboru partnerów i podwykonawców
– Czym jest Tenants Relation Management?
– Doradztwo, audyty i raportowanie – jak ewoluowały przez lata u najważniejszych dostawców usług AM I PM? Jakie innowacje oferują teraz?

 

Centra handlowe. Nowoczesne strategie marketingowe, a rola Property Managera:
– Bieżące pozycjonowanie centrum handlowego jako punkt wyjścia do podejmowania - działań promocyjnych
– Zwiększanie obrotów centrum handlowego
– Zwiększanie frekwencji centrum handlowego- najlepsze praktyki
– Wykorzystanie narzędzi online w sferze B2B i B2C
– Modele promocji nowego obiektu handlowego
– Strategie marketingowe centrum handlowego po rewitalizacji i repozycjonowaniu
– Zarządzanie kryzysowe wizerunkiem centrum handlowego

 

Deweloperzy przyjaźni najemcom – opieka posprzedażowa w cyklu życia nieruchomości:
– Dlaczego najemca powinien myśleć o współpracy z deweloperem mającym doświadczenie w zarządzaniu?
– Sprzedaż nieruchomości a ciągłość serwisów FM i obsługi PM, AM
– Umowa typu pre-leas – czyli co najemca może wynegocjować w momencie planowania inwestycji?
– Fit out i dostosowanie powierzchni biurowej do specyficznych potrzeb najemcy
– Serwisy polecane przez deweloperów, dlaczego warto mieć je na względzie?

 

IX Ogólnopolski Kongres Facility Management jest organizowany corocznie przez przedstawiciela prasy branżowej – czasopismo „Facility Manager”.

 

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: http://kongres-fm.pl/.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Interbiuro - duży
mantra