CubiForms

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz

|
Folia mrożona na szklanej ściance i logotyp przestrzenny z plexi - Showroom WTT (fot. Główka Pracuje)
Czy wykonywanie oznakowań i dekoracji w biurach musi być czasochłonne i drogie? Jak takie elementy wpływają na wizerunek marki? O tym, czym powinny charakteryzować się tego typu rozwiązania rozmawiamy z Piotrem Główką, autorem projektu glowkapracuje.pl
Piotr Główka, autor projektu glowkapracuje.pl
Piotr Główka, autor projektu glowkapracuje.pl

Jak powstał projekt główkapracuje.pl?

Sam projekt Główka Pracuje, wtedy jeszcze pod inną nazwą, został założony około trzy lata temu, jednak dopiero niedawno działalność przeszła rebranding do obecnej wersji. W branży projektowej funkcjonuję od prawie dziesięciu lat, dlatego główkapracuje.pl jest po części odpowiedzią na problemy, z którymi sam miałem styczność i które wciąż dotyczą wielu projektantów, architektów i wykonawców fit-out. 

W wielkim skrócie, najważniejszą rzeczą, która wyróżnia projekt główkapracuje.pl na tle konkurencji jest możliwość załatwienia dosłownie wszystkiego w jednym miejscu, za pomocą prostego zgłoszenia. Dzięki temu Projektant może skupić się na tym, co lubi najbardziej, czyli…projektowaniu i aranżacji wnętrz. Z tego rozwiązania obecnie korzysta kilka większych biur projektowych oraz bardzo dużo mniejszych pracowni, często opartych o jednoosobową działalność gospodarczą. Klienci w większości outsourcują do nas kwestie związane z doborem zamienników, wyszukaniem dostawcy, kompletowaniem zamówienia czy organizacją logistyki. 

Pańska firma zajmuje się wykonywaniem oznakowań i dekoracji w biurach. Ciekawym produktem są folie mrożone, które spełniają nie tylko rolę dekoracyjną, ale też pozwalają uzyskać poczucie prywatności w oszklonych wnętrzach. Dlaczego jeszcze warto wykleić je w biurze?

Folia z efektem mrożonego szkła to nowoczesne rozwiązanie, cenione w branży aranżacji wnętrz głównie za swoje wartości praktyczne, takie jak zgodność z normami BHP, możliwość łatwej wymiany, czy nie naruszanie samej szyby. Bardzo często, poza samym montażem, przyjmujemy zlecenia na wymianę folii. Co ciekawe jako jedni z nielicznych możemy to zrobić bez przerywania pracy osób w biurze, gdyż nie generuje to ani hałasu, ani kurzu. Cena usługi jest bardzo przystępna, dlatego jeżeli ktoś jeszcze nie korzysta z tego rozwiązania, to szczerze polecam. 

Folia może być wycinana w taki sposób, by tworzyć dowolne kształty czy napisy. Jakie wzory są obecnie najbardziej popularne?

Możliwość wycinania dowolnego kształtu, to kolejna, niepodważalna zaleta folii mrożonej. Najbardziej popularne wzory wśród biur projektowych i architektów, którzy współpracują z główkapracuje.pl, to ikony związane z produktami lub ogólną stylistyką firmy. Bardzo często przygotowujemy całe pakiety wizualizacji odpowiadające wizerunkowi firmy, od napisów w odpowiednich czcionkach, przez logo, po dekoracje poszczególnych pomieszczeń. Wśród mniejszych Klientów, najczęściej dostarczamy rozwiązania w kwestii pojedynczych wzorów na szyby. 

Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne zarówno w relacjach międzyludzkich, jak i w ocenie danego miejsca. Czy w budowaniu pozytywnego odbioru biura pomagają przestrzenne logotypy jako ten element, który znajduje się zwykle przy wejściu do obiektu? 

W Główka Pracuje wiemy, że przestrzenny logotyp musi spełniać dwa podstawowe zadania: stanowić efektowny gadżet oraz być jasną informacją dla wszystkich gości, że są we właściwym miejscu pod opieką profesjonalistów. Z naszego doświadczenia możemy powiedzieć, że właściwie skomponowane, wykonane z pietyzmem materiały i przede wszystkim dobra czytelność oznakowania – to czynniki, które gwarantują najlepsze pierwsze wrażenie. Nie od dziś wiadomo, że dobre pierwsze wrażenie mamy szansę zrobić tylko raz, dlatego nie wolno pomijać tych kwestii. Detale, prostota i właściwe oznakowanie, to sprawia, że Klient ma wewnętrzny spokój i może skupić się na interesach z nami. 

 

  • 1
  • 2

4.0
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra