Torus logoArchicom logoDEVCO Sp. z.o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoUNIMOR Development S.A. logoBusiness House logoKontor logoAgrobex Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoForbo Flooring Systems Polska logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoTétris Poland logoARTSERVIS sp. z o.o. logoINTERBIURO logoSpectra Development logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoCity Space logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoOlivia Business Centre logoPodium Investment logoNowy Styl Group logoAluprof S.A. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

EB-owcy - odkrywcy talentów

10 lutego w Warszawie odbędzie się spotkanie biznesowe poświęcone odkrywaniu pracowniczych talentów.

Myślą przewodnią spotkanie organizowanego w ramach projektu Brunch EB będzie „EB-owcy – odkrywcy talentów”. W roli moderatorów wystąpią specjaliści, zajmujący się Employer Brandingiem:

  • Urzula Martysła (LinkedIn)
  • Romeo Grzębowski (Extended DISC Polska)
  • Maciej Hassa (PZU)

 

W programie:

 

Skuteczne dotarcie do najlepszych kandydatów

  • Jak EB wygląda w wykonaniu największych graczy?
  • Co jest ważne dla pokolenia Y?
  • Czy można tworzyć wizerunek marki i jednocześnie wpłynąć na wizerunek pracodawcy?
  • Jak skutecznie wykorzystać Social Media do komunikacji z kandydatami?

 

Odkryj talent w każdym ze swoich pracowników

  • Co to znaczy być pracodawcą zorientowanym na talenty?
  • Czy inwestujemy w garstkę wyjątkowo uzdolnionych czy raczej poszukujemy mocnych stron u większości pracowników?
  • Czy nasi ludzie czują, że są traktowani indywidualnie z uwzględnieniem ich naturalnych potrzeb i predyspozycji?
  • Czy docieramy do ich wewnętrznej motywacji?
  • Czy świadomie zarządzamy „stresem” naszych ludzi? (Czy eliminujemy zbędny stres związany z niedopasowaniem?)
  • Czy ułatwiamy współpracę i budujemy pozytywną atmosferę w zespole dzięki, rozpoznawaniu i docenianiu różnic osobowościowych?

 

Best Practisies - jak robią to najlepsi? (case)

  • Jak zaplanować działania, stworzyć strategię, wyznaczyć grupy docelowe?
  • Jakie zaplanować aktywności, jak je skutecznie zmierzyć i wyciągnąć wnioski ze swoich działań?
  • Jak zbudować employer branding w dwa lata?

 

Wydarzenie skierowane jest do:

  • ekspertów HR, kształtujących politykę personalną w swojej organizacji (zarządzanie talentami, badania, motywowanie, CSR, szkolenia i rozwój, ścieżki kariery, komunikacja, rekrutacja, work life balance, marketing HR),
  • dyrektorów, managerów i specjalistów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku swojej firmy jako pracodawcy,
  • wielbicieli i pasjonatów tematu Employer Branding.

 

Spotkanie odbędzie się 10 lutego 2015 r. w restauracji Jasna 24 w Centrum Warszawy (blisko Metra Świętokrzyska).


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Conrad duży
mantra