Bałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoFYI Commercial Consulting logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoVastint Poland Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoKontor logoOlivia Business Centre logoUNIMOR Development S.A. logoNowy Styl Group logoCOTEX Office Centre logoINTERBIURO logoTorus logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoSpectra Development logoARTSERVIS sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCity Space logoForbo Flooring Systems Polska logoHAVRE Sp. z o.o. logoBusiness House logoVantage Development S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logoArchicom logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoPodium Investment logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoTétris Poland logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Pomorski tydzień na EXPO 2015

Polski pawilon na EXPO 2015, Autor: Honorata Kawecka, Copyright: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Polski pawilon na EXPO 2015, Autor: Honorata Kawecka, Copyright: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Zbliża się Tydzień Pomorski na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie. Jego ważnym punktem będą konferencja i giełda kooperacyjna pod wspólnym tytułem „Potencjał gospodarczy Pomorza”.

W pierwszy czwartek czerwca, chętni przedsiębiorcy i instytucje z regionu pomorskiego będą mogli osobiście spotkać się z biznesmenami z najbogatszego regionu Włoch – Lombardii. Wszystko odbędzie się w Centrum Kongresowym Palazzo Turati w Mediolanie w ramach Wystawy Światowej EXPO 2015.
Z myślą o wydarzeniu powstała internetowa platforma, dostępna pod adresem www.b2match.eu/milanmatch. Umieszczone na niej instrukcje krok po kroku wyjaśniają, jak się zarejestrować i zaprezentować własny profil biznesowy. Udział w konferencji i giełdzie jest bezpłatny, jednak jej uczestnicy samodzielnie pokrywają koszty podróży i zakwaterowania. Rejestracja trwa do 2 czerwca.

 

Takie rozwiązanie to gwarancja dla uczestników, że jadąc do Mediolanu na EXPO 2015, wykorzystają czas na rozmowy z konkretnymi, potencjalnymi partnerami biznesowymi. Nikt nie będzie anonimowy i zdany tylko na siebie na gigantycznych targach, wśród setek wystawców – mówi Rafał Kruczkowski, Koordynator ośrodka Enterprise Europe Network przy Stowarzyszeniu „Wolna Przedsiębiorczość”. Dzięki platformie internetowej pomorscy przedsiębiorcy mogą dotrzeć bezpośrednio do włoskich odbiorców działających między innymi w branżach ICT, budowlanej, transportowej, logistycznej oraz morskiej.

 

O tym, że Włosi są ciekawymi partnerami biznesowymi, przekonało się już wiele polskich firm. Sukcesy na włoskim rynku odnoszą między innymi takie rodzime marki, jak Oknoplast, Inglot, Gatta, FM Group, Drutex. Wystawy światowe EXPO to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenia promocyjne na świecie z ponad 150-letnią tradycją. Włoscy organizatorzy szacują, że mediolańskie EXPO odwiedzi ponad 20 milionów osób.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra