Forbo pod logo

Sugar Man z Interbiuro

|
Firma Interbiuro zaprasza osoby związane z branżą nieruchomości do kina
Film "Sugar Man" wchodzi do polskich kin 22 lutego
24 stycznia odbył się przedpremierowy pokaz filmu „Sugar Man”, organizowany we współpracy firmy Interbiuro z dystrybutorem filmowym Gutek Film.

W warszawskim kinie Muranów miało miejsce spotkanie architektów, deweloperów, inwestorów i innych osób z branży nieruchomości, związane z przedpremierowym pokazem filmu „Sugar Man”. Firma Interbiuro, wraz z dystrybutorem filmowym Gutek Film, już od trzech lat organizuje seanse filmowe, podczas których zaproszeni goście nie tylko mogą obejrzeć niezwykłe obrazy filmowe, lecz również spotkać się w kameralnym gronie. Pomysłodawcą i organizatorem projektu jest Renata Mikołajczyk-Chołuj, Dyrektor PR i Promocji w firmie Interbiuro.

Jeden z zaproszonych gości, dr inż. Zbigniew Kubiak z Pracowni Projektowej Zbigniew Kubiak, komentuje: W spotkaniach organizowanych przez Interbiuro uczestniczę  od samego początku i dość regularnie. Charakter spotkań jest dla mnie raczej osobisty. Dużo zaproszonych osób należy do mojego kręgu zawodowego, lecz tematyka służbowa nie zajmuje nas podczas spotkań po seansie – i to właśnie jest cenne.

„Sugar Man” jest opartą na faktach historią człowieka, któremu wróżono wielką karierę, a który zniknął bez wieści na blisko czterdzieści lat. Pod koniec lat 60tych w barze w Detroit dwóch producentów muzycznych usłyszało Sixto Rodriqueza i postanowiło nagrać z nim album. Płyta okazała się jednak fiaskiem, a piosenkarz przepadł bez śladu. Jego płyty niedługo później trafiły do południowej Afryki, podzielonej apartheidem. Odniosły tam sukces większy niż Elvis Presley i Rolling Stones.

Dwóch fanów postanawia odkryć, co stało się z ich idolem. Ruszają na poszukiwania, podczas których poznają prawdę bardziej niezwykłą niż wszystkie mity otaczające Rodriqueza.

Nagrodzony między innymi na festiwalu w Sundance oraz przez Amerykańską Gildię Producentów Filmowych, „Sugar Man” to opowieść o potędze przypadku i roli szczęścia w ludzkim życiu. Film, oprócz niekwestionowanej sfery poznawczej – wielkie zaskoczenie, mimo iż tę część historii znam z autopsji – obfitował w piękne kadry i zdjęcia. Charakteryzował się także rewelacyjnym scenariuszem, zainspirowanym prawdziwym życiem – mówi Zbigniew Kubiak.

W przeszłości firma Interbiuro zaprosiła gości na filmy takie jak „Skóra” Pedro Almodovara, ”Co nas kręci, co nas podnieca” Woodyego Allena, „Wstyd” Steve mcQueena oraz „Bestie z południowych mórz” reżyserii Benha Zeitlina. Repertuar dobierany przez organizatorów jest ambitny. Spotkania te zastępują mi dyskusyjny klub filmowy – podsumowuje Zbigniew Kubiak.

„Sugar Man” wchodzi do polskich kin 22 lutego. Poniżej prezentujemy trailer:


0.0
Tagi: Interbiuro
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra