Forbo pod logo

Gościnne biurowce

|
Świąteczny czas kojarzy nam się z gościnnością, ale czy klimat gościnności może wiązać się również z biznesem? Dobrym przykładem takiego połączenia są parki biznesowe Business Garden. To właśnie w tych obiektach firma Vastint wdraża nowatorski program Hospitality.

Biznes wzrasta w gościnnym klimacie

 

Najemcy coraz częściej poszukują obiektów biurowych, w których panuje klimat gościnności. Inwestorzy zdają sobie sprawę z takich oczekiwań, dlatego udostępniają wiele podstawowych udogodnień w miejscu pracy. Wdrożony przez firmę Vastint Poland program Hospitality (Gościnność) wykracza jednak poza standardową ofertę i w proces zarządzania usługami aktywnie angażuje najemców. 


Czas to pieniądz


Program Hospitality pozwala pracownikom na oszczędność czasu. W jaki sposób? Wiele z codziennych spraw można załatwić na terenie kompleksu Business Garden. Przykładem może być chociażby myjnia, w której „wizytę” zlecający może zamówić online lub telefonicznie. Potem to pracownik myjni zabiera samochód z parkingu, realizuje usługę czyszczenia auta i odprowadza pojazd z powrotem na to samo miejsce. Oczywiście do dyspozycji najemców pozostają także inne punkty usługowe, jak kiosk, pralnia, punkt kurierski czy bank, a głodny pracownik kompleksu Business Garden może także zamówić potrawę, którą potem odbierze na recepcji.


Gościnność to nie tylko dbanie o czas pracowników, ale także o ich wygodę, np. w czasie deszczu obsługa biurowca rozstawia przy wejściach do budynku parasole. Dzięki nim osoba wychodząca na papierosa czy po prostu przechodząca między budynkami nie zmoknie. 


Usługi skrojone na miarę najemcy


Zestaw usług dobierany jest zgodnie z wolą najemców. Osoby pracujące na terenie Business Garden mogą co roku w ankiecie ocenić usługodawców związanych z obiektem, stwierdzić czego brakuje w ofercie, a co jest nie potrzebne. Jakość usług najemców sprawdzają tzw. niezapowiedziani odwiedzający. Kilka razy w roku sekretni goście odwiedzają i testują daną usługę. Co więcej co najmniej raz w roku prowadzone jest także spotkanie podsumowujące z każdym z najemców, na którym operator kompleksu przekazuje mu informacje o tym, jak może on dalej podnosić jakość swoich usług.


Pracownicy kompleksu są także objęci programem lojalnościowym. Usługodawcy działający na terenie kompleksu przestawiają specjalne oferty obowiązujące również poza kompleksem dla osób posiadających karty Business Garden.


Praktyczne udogodnienia w codziennych, drobnych sprawach, dbanie o wygodę i czas pracownika kompleksu biurowego to jednak nie są główne i jedyne elementy wdrożonego przez Vastint programu Hospitality. Bardzo ważna jest także szeroko rozumiana komunikacja z najemcami. 

 

Strefa Najemcy


Stały kontakt z najemcą jest jednym z ważnych elementów programu Hospitality, a głównym kanałem wymiany informacji jest strona internetowa wyposażona w zakładkę Strefa Najemcy. Pracownicy kompleksu mogą na niej znaleźć informacje o planowanych wydarzeniach czy podzielić się sugestiami. W przypadku zgłoszenia usterki na profilu danego najemcy dział techniczny zamieszcza informacje zwrotne oraz aktualizuje status sprawy. W systemie online Business Garden dostępne są również wszystkie rozliczenia pomiędzy operatorem i najemcami kompleksu.

 

Gościnność od drzwi

 

Pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne, a pierwszym miejscem kontaktu z klientem jest recepcja. Recepcja w Business Garden spełnia rolę centralnego punktu komunikacyjnego w biurowcu. To tu można odebrać zagubione rzeczy i dowiedzieć się co, gdzie i w którym obiekcie kompleksu możemy załatwić. 

 

  • 1
  • 2

0.0
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra