Park Project II

Zdobądź tytuł Marki Wysokiej Reputacji

1 lutego 2013 roku ruszyła kolejna edycja programu PremiumBrand, polegającego na badaniu reputacji firm z sektora budowlanego.

Marki, firmy i spółki giełdowe z sektora budowlanego już po raz drugi mogą wziąć udział w badaniu PremiumBrand i ubiegać się o tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Zgłoszone do programu firmy mogą zyskać niezależne referencje związane z rzetelnymi badaniami prowadzonymi przez profesjonalne instytucje. Celem projektu jest wspieranie marek cieszących się dobrą reputacją.

Wśród 100 właścicieli i managerów hurtowni, składów budowlanych oraz sklepów specjalistycznych przeprowadza się badanie, które prowadzi do wyliczenia tzw. wskaźnika reputacji. Jest on tworzony na podstawie wytycznych, do których zalicza się m.in. trwałość produktu i jego funkcjonalność oraz fakt, czy marka jest godna polecenia a produkt wart swej ceny. Podczas badania zostanie wykorzystana metoda CATI. Tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobędą marki, które uzyskają więcej niż 60 punktów na 100 możliwych. Otrzymają one również godło promocyjne oraz pakiet laureata. Nagrody te zostaną oficjalne przyznane podczas gali rozdania nagród.

W poprzedniej edycji programu prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji zdobyła znana marka izolacji budowlanych i technicznych.

Firmy pragnące wziąć udział w projekcie muszą wypełnić pisemny formularz dla marek do dnia 29 marca 2013 roku, do godziny 15:30.  Badanie zostanie przeprowadzone w kwietniu, natomiast wyniki będą ogłoszone podczas oficjalnej gali 20 czerwca 2013 roku w Warszawie.

Dobra opinia wśród klientów decyduje o reputacji marki. Program PremiumBrand pozwala na zdobycie niezależnych badań, których wyniki nie są dyktowane subiektywnymi ocenami jurorów.

Więcej pod adresem www.premiumbrand.pl


0.0
Tagi: PremiumBrand
Napisz pierwszy komentarz
Inter-bud Fabryczna - duży
mantra