Business House logoAgrobex Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoEcho Investment logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoBREMA Sp. z.o.o. logoSawig Invest Group logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoEcophon Saint-Gobain logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoKart Sp. z o.o. logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoALLCON INVESTMENT logoGhelamco Poland logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoTorus logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoCHB14 logoPorto Office B Sp. z o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoArchicom logoCity Space logoWOMAK HOLDING logoAluprof S.A. logoNowy Styl Group logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoSchüco International Polska logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoTriGranit Corporation logoOlivia Business Centre logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoCOTEX Office Centre logoFYI Commercial Consulting logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoHexagon logoKwiaty dla biura logoDorbud S.A. logoPartner Capital Group logoHAVRE Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Coraz bliżej do wyboru inwestora Warszawy Głównej

Polskie Koleje Państwowe wybrały inwestorów, którzy mogą złożyć oferty na komercyjne zagospodarowanie terenów przy dworcu Warszawa Główna.

W lipcu wstępne oferty współpracy złożyło sześć spółek, spośród nich PKP zaprosiło:

  • ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o.,
  • Europejskie Centrum Inwestycyjne ECI SA,
  • Konsorcjum: HB Reavis Poland Sp. z o.o. i Polcom Investment XIII Sp. z o.o.
  • Karam Enterprise z grupy ImmoFinanz oraz
  • Neinver Polska Sp. z o.o.

 

Do kolejnego etapu wyboru inwestora nie przeszła spółka Apsys Polska S.A.

 

Ostateczne zagospodarowanie nieruchomości będzie zależało od ofert przedstawionych przez inwestorów. Zakładamy integrację środków transportu publicznego i stworzenie nowoczesnej zabudowy komercyjnej - mówi Jarosław Bator, dyrektor zarządzający ds. nieruchomości w PKP S.A. - Zależy nam na tym, aby inwestycja przyniosła korzyści nie tylko PKP S.A. i inwestorowi, ale przede wszystkim pasażerom i mieszkańcom stolicy – dodaje.

 

Inwestor zagospodaruje teren o powierzchni ok. 10 ha, położony niespełna pół kilometra od ścisłego centrum Warszawy. Wartość projektu może wynieść do 3,6 mld zł.

 

Wyłonienie inwestora planowane jest na przełomie 2014 i 2015 r.

Tagi: PKP S.A.
Napisz pierwszy komentarz
real connect 2017
mantra