Vantage Development S.A. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoCity Space logoAluprof S.A. logoBusiness House logoSpectra Development logoArchicom logoINTERBIURO logoKontor logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoLC Corp S.A. logoTétris Poland logoGhelamco Poland logoPorto Office A Sp. z o.o. logoGTV Lighting logoFYI Commercial Consulting logoAgrobex Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoCOTEX Office Centre logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoEcho Investment logoHAVRE Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoNowy Styl Group logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoForbo Flooring Systems Polska logoPodium Investment logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoTorus logoARTSERVIS sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Zadyszka w stolicy, przyspieszenie w regionach

Jak długo potrwa czas najemców w Warszawie? Czy inwestowanie na rynkach regionalnych jest bezpieczne w długiej perspektywie? Odpowiedzi poznamy już niebawem na VII konferencji Biurowce w Polsce.

W dniach 20-21 października hotel Hilton w Warszawie zamieni się w platformę spotkań blisko 50 prelegentów reprezentujących różne, czasem skrajne poglądy i opinie na temat sektora biurowego w Polsce z ponad 300 uczestnikami. Wśród prelegentów, moderatorów dyskusji i panelistów znajdą się dziennikarze branżowi, analitycy oraz przedstawiciele największych firm z sektora. Wszyscy podyskutują o przyszłości Polskiego rynku nieruchomości biurowych, który w ostatnim czasie przechodzi gwałtowne zmiany.

 

Jak dowodzą dane firmy JLL – obecnie odsetek pustostanów w Warszawie przekracza 13 proc., a biorąc pod uwagę, że do końca 2015 r. do użytku zostanie oddanych nawet 600 000 mkw. nowych powierzchni, istnieją obawy, że wskaźnik ten nadal będzie się powiększał. Dla odmiany - na duże zyski mogą liczyć ci, którzy postawili na rynki regionalne, w których nadzwyczaj szybko rozwija się sektor BPO. W miastach takich jak Wrocław, Kraków, Łódź i Trójmiasto coraz chętniej inwestują zarówno polscy, jak i zagraniczni przedsiębiorcy.

 

Nad kwestiami dotyczącymi przemian i rozwoju krajowego rynku biurowego pochylą się uczestnicy konferencji „Biurowce w Polsce”, organizowanej przez Nowy Adres SA. Poszczególne panele i prezentacje będą dotyczyły najbardziej istotnych zagadnień i problemów dzisiejszego rynku. Podczas obu dni konferencji jej uczestnicy będą mieli możliwość wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku. Dzięki specjalnemu programowi Match Maker można umówić się na indywidualne spotkanie ze wszystkimi uczestnikami konferencji.

 

Więcej informacji o konferencji i jej szczegółowy program można znaleźć na stronie:

http://konferencje.nowyadres.pl/pl/biurowce-w-polsce


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Podium Park banner duży
mantra