HAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoCHB14 logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoAgrobex Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoKwiaty dla biura logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoTriGranit Corporation logoOlivia Business Centre logoSchüco International Polska logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoHexagon logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoAluprof S.A. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoDorbud S.A. logoEcophon Saint-Gobain logoCOTEX Office Centre logoEcho Investment logoLobos Nieruchomości logoNowy Styl Group logoPartner Capital Group logoSawig Invest Group logoHAVRE Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoCity Space logoTorus logoGhelamco Poland logoBREMA Sp. z.o.o. logoBusiness House logoArchicom logoALLCON INVESTMENT logoPRO-INVEST S.A. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFYI Commercial Consulting logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoOmnitech Sp. z o.o. logoWOMAK HOLDING logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

(Stadion) PGE Narodowy

PGE Narodowy
PGE Narodowy
PGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Teraz arena nosi nazwę PGE Narodowy.

Umowę pomiędzy operatorem stadionu – spółką PL.2012+, a PGE Polską Grupą Energetyczną, podpisano 10 lipca 2015 r. Będzie ona obowiązywała przez pięć lat – do 10 października 2020 r. Tym samym stadion od dnia złożenia podpisu pod kontraktem sponsoringowym nowi nową nazwę – PGE Narodowy. Partner tytularny stadionu jest jednym z liderów wśród przedsiębiorstw z sektora elektroenergetycznego w Polsce, produkującym 40 proc. prądu wykorzystywanego w kraju.

 

W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – komentuje Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.

 

Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi – mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

 

Warszawski stadion oferuje nie tylko nowoczesną przestrzeń sportową, ale też biura. Znajduje się w nim ponad 15 000 mkw. powierzchni klasy A, rozlokowanej na dwóch kondygnacjach i wyposażonej w nowoczesne rozwiązania techniczne. Biura na PGE Narodowy charakteryzują się ponadprzeciętną wysokością 3,4 m, industrialnymi sufitami i licznymi przeszkleniami. Najemcy obiektu mają do dyspozycji nieograniczoną liczbę bezpłatnych, naziemnych miejsc parkingowych, mogą uczestniczyć w wydarzeniach stadionowych, odwiedzać organizowane imprezy i wystawy oraz korzystać z restauracji.

 

Napisz pierwszy komentarz
real connect 2017
mantra