Forbo Flooring Systems Polska logoGalicyjska Investment Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoPodium Investment logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoHAVRE Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoINTERBIURO logoTétris Poland logoARTSERVIS sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoCity Space logoKart Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoFYI Commercial Consulting logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoSpectra Development logoBusiness House logoCOTEX Office Centre logoVastint Poland Sp. z o.o. logoTorus logoGTV Lighting logoDEVCO Sp. z.o.o. logoRIS Kotes logoVantage Development S.A. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
Raport 2018

(Stadion) PGE Narodowy

PGE Narodowy
PGE Narodowy
PGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Teraz arena nosi nazwę PGE Narodowy.

Umowę pomiędzy operatorem stadionu – spółką PL.2012+, a PGE Polską Grupą Energetyczną, podpisano 10 lipca 2015 r. Będzie ona obowiązywała przez pięć lat – do 10 października 2020 r. Tym samym stadion od dnia złożenia podpisu pod kontraktem sponsoringowym nowi nową nazwę – PGE Narodowy. Partner tytularny stadionu jest jednym z liderów wśród przedsiębiorstw z sektora elektroenergetycznego w Polsce, produkującym 40 proc. prądu wykorzystywanego w kraju.

 

W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – komentuje Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.

 

Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi – mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

 

Warszawski stadion oferuje nie tylko nowoczesną przestrzeń sportową, ale też biura. Znajduje się w nim ponad 15 000 mkw. powierzchni klasy A, rozlokowanej na dwóch kondygnacjach i wyposażonej w nowoczesne rozwiązania techniczne. Biura na PGE Narodowy charakteryzują się ponadprzeciętną wysokością 3,4 m, industrialnymi sufitami i licznymi przeszkleniami. Najemcy obiektu mają do dyspozycji nieograniczoną liczbę bezpłatnych, naziemnych miejsc parkingowych, mogą uczestniczyć w wydarzeniach stadionowych, odwiedzać organizowane imprezy i wystawy oraz korzystać z restauracji.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
CHB 14 Big
mantra