COTEX Office Centre logoTétris Poland logoINTERBIURO logoFYI Commercial Consulting logoVastint Poland Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoEcho Investment logoAgrobex Sp. z o.o. logoKontor logoINTER-BUD logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoCity Space logoVantage Development S.A. logoArchicom logoGhelamco Poland logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoUNIMOR Development S.A. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoGTV Lighting logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoTorus logoAluprof S.A. logoOlivia Business Centre logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoHAVRE Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoBusiness House logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoPodium Investment logoForbo Flooring Systems Polska logoSpectra Development logoPorto Office A Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

(Stadion) PGE Narodowy

PGE Narodowy
PGE Narodowy
PGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Teraz arena nosi nazwę PGE Narodowy.

Umowę pomiędzy operatorem stadionu – spółką PL.2012+, a PGE Polską Grupą Energetyczną, podpisano 10 lipca 2015 r. Będzie ona obowiązywała przez pięć lat – do 10 października 2020 r. Tym samym stadion od dnia złożenia podpisu pod kontraktem sponsoringowym nowi nową nazwę – PGE Narodowy. Partner tytularny stadionu jest jednym z liderów wśród przedsiębiorstw z sektora elektroenergetycznego w Polsce, produkującym 40 proc. prądu wykorzystywanego w kraju.

 

W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – komentuje Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.

 

Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi – mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

 

Warszawski stadion oferuje nie tylko nowoczesną przestrzeń sportową, ale też biura. Znajduje się w nim ponad 15 000 mkw. powierzchni klasy A, rozlokowanej na dwóch kondygnacjach i wyposażonej w nowoczesne rozwiązania techniczne. Biura na PGE Narodowy charakteryzują się ponadprzeciętną wysokością 3,4 m, industrialnymi sufitami i licznymi przeszkleniami. Najemcy obiektu mają do dyspozycji nieograniczoną liczbę bezpłatnych, naziemnych miejsc parkingowych, mogą uczestniczyć w wydarzeniach stadionowych, odwiedzać organizowane imprezy i wystawy oraz korzystać z restauracji.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Podium Park banner duży
mantra