COTEX Office Centre logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoArchicom logoTétris Poland logoAgrobex Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoBusiness House logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoVantage Development S.A. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoDEVCO Sp. z.o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoSpectra Development logoAluprof S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoPodium Investment logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoOlivia Business Centre logoTorus logoINTERBIURO logoCity Space logoFYI Commercial Consulting logoINTER-BUD logoForbo Flooring Systems Polska logoKontor logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Stadion Narodowy wypełniony najemcami

Biuro na Stadionie Narodowym
Biuro na Stadionie Narodowym
Z ponad 15 000 mkw. przestrzeni użytkowej, dostępnej na Stadionie Narodowym, pozostała już tylko niespełna 100-metrowa powierzchnia.

Stadion Narodowy łączy arenę sportowo-widowiskową, powierzchnię biurowo-usługową, Centrum Konferencyjne dla ponad 2000 osób, Biznes Klub oraz 65 loży widowiskowych. Do dyspozycji użytkowników oddano 1800 podziemnych miejsc parkingowych oraz ogromną ilość miejsc naziemnych na błoniach Stadionu.

 

Najemcami biur w obiekcie są przedstawiciele różnych branż. Stadion Narodowy to przede wszystkim połączenie prestiżu z nowoczesnym biurem. Miejsce świetnie rozpoznawalne i niezwykle dobrze skomunikowane. Najlepiej świadczy o tym fakt, że obiekt wybrały tak różne firmy. Są to zarówno przedstawiciele z zakresu nowoczesnych technologii, poprzez pracownie architektoniczne, jak i agencje marketingowe, czy związki sportowe. Dodatkowym atutem obiektu jest praktycznie nieograniczona liczba miejsc w garażu podziemnym, ja i miejsc naziemnych na błoniach Stadionu – komentuje Mateusz Strzelecki z agencji nieruchomości komercyjnych Walter Herz, będącej wyłącznym agentem Stadionu.

 

Obiekt oferuje najemcom nowoczesne rozwiązania techniczne. Jego dużym walorem jest rozpoznawalność na mapie Warszawy oraz bardzo atrakcyjna lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej oraz drugiej linii metra. W pobliżu Stadionu znajdują się również liczne przystanki linii autobusowych i tramwajowych. Przy wyborze lokalizacji naszej, nowej warszawskiej siedziby szczególnie ważne były nowoczesne rozwiązania techniczne zastosowane na Stadionie. Jest to dla nas kwestia szczególnie istotna z uwagi na fakt, że nasza firma dostarczyła innowacyjne rozwiązania instalacyjne Systemu KAN-therm zastosowane na tym obiekcie – mówi przedstawiciel polskiego producenta – podkreśla jeden z najemców, Grzegorz Lach, Dyrektor Handlowy Polski firmy KAN.

 

Dla Małgorzaty Małolepszej, Project Managera z firmy Nanovo Media Sp. z o.o., ważny jest unikalny charakter miejsca: Stadion Narodowy jest świetnie skomunikowany z całą Warszawą. Jest to szczególnie istotne dla naszych pracowników oraz klientów, którzy nie mają problemów z dotarciem do naszej siedziby. Szczególnie ważnym dla nas aspektem była natychmiastowa dostępność powierzchni. Stadion jest prestiżowym miejscem dla naszej działalności jak i rozwoju.

 

Lokatorzy Stadionu Narodowego mogą również cieszyć się dostępem do specjalnych atrakcji i udogodnień. Najem powierzchni w tak unikalnym miejscu jak Stadion Narodowy umożliwia uczestnictwo w wydarzeniach stadionowych, korzystanie z bogatej infrastruktury obiektu oraz organizację niepowtarzalnych spotkań biznesowych. Te niespotykane możliwości pozwoliły na przeprowadzenie całego proces komercjalizacji powierzchni w sposób wyjątkowo sprawny, przez co w niespełna rok Stadion został skomercjalizowany prawie w 100 proc. mówi Katarzyna Staniszewska, Starszy Menadżer ds. Komercjalizacji w firmie PL2012+, będącej operatorem Stadionu.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra