Swig3

Samsung Premium Service Plaza w Warsaw Spire

Samsung Premium Service Plaza
W kompleksie Warsaw Spire powstał Samsung Premium Service Plaza – połączenie serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki.

W kompleksie Warsaw Spire powstał Samsung Premium Service Plaza – połączenie serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki. W nowym punkcie serwisowym, który zajmuje 500 mkw., klienci mogą m.in. oddać do naprawy swój sprzęt, dokonać zakupu w sklepie firmowym Samsunga czy zapoznać się z najnowszymi produktami firmy.

Samsung Premium Service Plaza jest jednym z największych i najbardziej nowoczesnych centrów serwisowych tej firmy na terenie Europy. Projekt i realizację całego przedsięwzięcia – od projektu budowlanego, przez wystrój wnętrz, produkcję wszystkich elementów wyposażenia, aż po oprawę graficzną – wykonała agencja produkcyjno-reklamowa AdRepublic. Operatorem punktu serwisowego jest międzynarodowa firma SPB.

Samsung Premium Service Plaza mieści się w kompleksie Warsaw Spire (Plac Europejski 1, Warszawa). Czynne jest 7 dni w tygodniu, w godzinach od 9 do 19 w dni robocze i od 10 do 17 w weekendy.

Warsaw Spire jest jedną z największych inwestycji biurowych realizowanych w ostatnich latach w Polsce. Kompleks składający się z dwóch 55-metrowych budynków oraz 220-metrowej wieży dostarczy na stołeczny rynek biurowy łącznie 109 000 mkw. powierzchni biurowej. Projekt otrzymał certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Realizacja projektu rozpoczęła się w połowie 2011 r. Inwestorem, deweloperem i generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Ghelamco Poland.
 


0.0
Tagi: Warsaw Spire
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
klient zadowolony :
Kilka dni temu korzystałem z pomocy Pana Dominika w serwisie Samsunga w Plaza. Dominik nie ograniczył się tylko do zdawkowej odpowiedzi, że nie ma baterii do mojego aparatu, lecz poświęcił mnóstwo czasu aby znaleźć rozwiązanie i nie zostawić mnie samemu sobie z kłopotem. Problem polegał na tym, ze niespodziewanie zepsuła się bateria w moim telefonie produkcji Samsunga i nikt w innych miejsca w Warszawie nie mógł mi pomóc. Dopiero Pan Dominik z serwisu w Plaza znalazł miejsce gdzie mogłem zakupić potrzebna baterię. Panie Dominiku raz jeszcze dziękuję - klient Siwa Broda aparat klawiszowy.
2 lutego 2019 14:22
Interbiuro - duży
mantra