Inter-bud Fabryczna - duży

Marka biurowa myhive wchodzi na rynek

IMMOFINANZ wdrożył już dwie marki handlowe, takie jak STOP SHOP i VIVO!, a teraz zdecydował o wprowadzeniu na rynek marki myhive. Jest to międzynarodowy koncept dedykowany dla nieruchomości biurowych należących do firmy. Nazwa myhive symbolizuje silne skoncentrowanie na jakości.

Biura posiadające markę myhive mają charakteryzować się szerokim zakresem usług, dobrą infrastrukturą oraz stwarzać platformę dla komunikacji pomiędzy najemcami. W pierwszym etapie pod marką parasolową myhive ujętych zostanie 20 budynków biurowych w sześciu krajach (sześć z nich znajduje się w Polsce). Oficjalne otwarcia pierwszych tj. myhive Crown Point oraz myhive Equator planowane są jeszcze na grudzień br. 

 

Poprawa jakości i efektywności, wzmocnienie więzi z obecnymi najemcami i pozyskanie nowych, jak również optymalizacja naszej oferty, to bezwzględnie kluczowe elementy naszej działalności. Tym niemniej posiadając tak duże portfolio w sektorze biurowym szukaliśmy elementów, które pozwolą nam wyróżnić się na rynku, a tym samym wzmocnić naszą pozycję konkurencyjną. W efekcie tego po kilkunastu miesiącach intensywnej pracy stworzyliśmy markę biurową myhive i aktualnie wdrażamy ją na poszczególnych rynkach, w tym w Polsce. Co więcej, w tworzeniu myhive silnie uczestniczyli także nasi najemcy, a finalny wynik prac stanowi w dużej mierze odzwierciedlenie ich sugestii i uwag – skomentowała Magdalena Kowalewska, country manager operations Poland, IMMOFINANZ.

 

Każdy biurowiec objęty nową marką zmieni nieco swoją nazwę zyskując wyraz myhive przed dotychczasową nazwą nieruchomości. W Polsce w grudniu br. oficjalnie otwarte zostaną myhive Crown Point oraz myhive Equator, a w styczniu 2017 r. – myhive Brama Zachodnia, myhive Nimbus oraz myhive Park Postępu. W połowie przyszłego roku zostanie otwarty ostatni zaplanowany budynek, w pierwszej fazie implementacji, czyli myhive IO-1.


Pięć charakterystycznych cech myhive: 

  • Przyjazna i żywa atmosfera (szczególnie w kontekście interior design, ale i na zewnątrz budynku)
  • Uprzejmy i pomocny personel
  • Doskonała infrastruktura i usługi
  • Doskonałe możliwości w zakresie networkingu
  • Dostępność (dobre połączenia z transportem publicznym lub tzw. shuttle bus, wypożyczalnie rowerów, dostęp dla osób niepełnosprawnych itd.)

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Inter-bud Fabryczna - duży
mantra