Torus logoCity Space logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoCOTEX Office Centre logoFYI Commercial Consulting logoTétris Poland logoDEVCO Sp. z.o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoINTERBIURO logoAgrobex Sp. z o.o. logoBusiness House logoUNIMOR Development S.A. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoPorto Office A Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoArchicom logoSpectra Development logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoPodium Investment logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoKontor logoNowy Styl Group logoVantage Development S.A. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Pszczoły „najemcami” myhive Nimbus

Ule na dachu biurowca myhive Nimbus
Na dachu biurowca myhive Nimbus zamieszkało 250 000 pszczół. Poprzez wdrożenie tej inicjatywy firma IMMOFINANZ rozszerzyła swoją politykę z zakresu zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.

W ulach zainstalowanych na dachu 14-piętrowego warszawskiego biurowca zamieszkało 250 000 pszczół. Pomysł ten wpisuje się w aktywności IMMOFINANZ, zwłaszcza po tym jak na przełomie roku spółka wprowadziła markę dla nieruchomości biurowych o nazwie myhive (hive = ul). Projekt posadowienia uli na dachu myhive Nimbus jest realizowany z wsparciem Knight Frank, który pełni rolę zarządcy tej nieruchomości.

Biurowiec myhive Nimbus znajduje się przy al. Jerozolimskich, a zatem mieszkające na jego dachu pszczoły będą mogły zbierać nektar z pobliskich parków. Wg szacunków w ciągu jednego sezonu mogą one zebrać ok. 100 litrów miodu. Opiekunem pszczół, który będzie także zajmował się wybieraniem miodu, został Kamil Baj z pszczelarium.pl.

IMMOFINANZ posiada kilkanaście nieruchomości biurowych w Warszawie, dlatego poświęciliśmy sporo czasu na dokładne sprawdzenie, który z budynków mógłby stać się idealnym domem dla pszczół. Finalnie wybór padł na Nimbus-a, m.in. ze względu na położenie blisko parków oraz odpowiednie nasłonecznienie z aktywnym biologicznym podłożem. Pomysł na pszczoły stał się nie tylko istotnym elementem działań CSR firmy, ale również pasuje doskonale do naszej nowej marki myhive, wspierając dodatkowo budowanie jej świadomości – powiedział Przemysław Wardęga, Senior Communication and Marketing Manager Poland, IMMOFINANZ.

Co ciekawe, życie „nowych najemców” biurowca myhive Nimbus można śledzić na bieżąco. Dzięki kamerze zainstalowanej bezpośrednio przed pasiekami można oglądać pszczoły w przekazie na żywo (https://www.myhive-offices.com/pl/nimbus).

myhive – to wdrożona w ubiegłym roku przez IMMOFINANZ międzynarodowa marka dedykowana dla nieruchomości biurowych (więcej: Marka biurowa myhive wchodzi na rynek). Biura posiadające tę markę mają charakteryzować się szerokim zakresem usług, dobrą infrastrukturą oraz stwarzać platformę dla komunikacji pomiędzy najemcami. W pierwszym etapie pod marką myhive ujętych zostało 20 budynków biurowych w sześciu krajach. Sześć z nich zlokalizowanych jest w Polsce (myhive Nimbus, myhive Brama Zachodnia, myhive Equator, myhive Park Postępu oraz myhive Crown Point oraz myhive IO-1).

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra