Interbiuro - duży

System rowerowy myhive z wyjątkowym, dodatkowym przekazem

|
Wśród licznych udogodnień, oferowanych przez IMMOFINANZ, właściciela marki myhive, swoim najemcom w biurowych nieruchomościach w Warszawie, jest darmowy, własny system rowerowy.

Projekt ten jest realizowany już piąty rok z rzędu w partnerstwie z The Bike Company, a sama firma w tym okresie nieprzerwanie stawia silny nacisk na promocję tego środka transportu, jako zdrowszej, a w obecnym czasie także bezpieczniejszej alternatywy dotarcia do pracy. W tym sezonie jednak projekt ten, w dwójnasób zyskał na znaczeniu. Sama liczba rowerów została zwiększona do łącznie 100, co wpisuje się w szerszą strategię proklimatycznych działań realizowanych w ramach Climate Leadership powered by UN Environment, programu, do którego przystąpił IMMOFINANZ w Polsce. Ponadto poprzez rowery, w symboliczny sposób, firma wyraża także swoje wsparcie oraz solidarność w temacie #inclusion oraz #diversity.

System rowerowy myhive jest dostępny dla wszystkich osób pracujących w budynkach pod tą marką, w okresie od połowy kwietnia do połowy października. Korzystanie z nich jest darmowe, a użytkownik może na jednym wypożyczeniu przetrzymać rower do 24 godzin – tym samym ma możliwość zaparkowania go pod domem, by rano ponownie dotrzeć na nim do pracy.

W ostatnich latach IMMOFINANZ, poprzez myhive dał się poznać jako promotor rowerów, uwypuklając nie tylko zdrowotne benefity wynikające z ich korzystania w swoich kampaniach marketingowych, ale także, oprócz oferowania darmowych rowerów, udostępniając szeroką infrastrukturę rowerową, w tym ponad 1.000 miejsc parkingowych dla rowerów (łącznie w budynkach i przed nimi) jak również szatnie czy prysznice dla rowerzystów. Firma ponadto bierze udział w miejskich wydarzeniach rowerowych, stając się w sektorze nieruchomości swoistym ambasadorem jednośladów.

Nasze rowerowe kampanie promocyjne z roku na rok nabierają szerszego znaczenia. W tym sezonie podeszliśmy do temat jeszcze kreatywniej, uwypuklając poprzez zastosowanie kolorowych opon, w subtelny sposób, ważne dla naszej firmy wartości, takie jak inclusion czy diversity – powiedział Przemysław Wardęga, Senior PR & Marketing Manager Poland, IMMOFINANZ. – Co więcej, zwiększenie floty rowerowej było jedną z deklaracji, jakie złożyliśmy w ramach Climate Leadership, programu do którego dołączyliśmy, a której celem jest budowa społeczności liderów biznesu, którzy mając świadomość konieczności zmian dla ratowania globalnego klimatu dostrzegają w tych zmianach szansę na rozwój – dodał.

W ostatnich czterech latach na rowerach myhive przejechano łącznie ponad 52.000 km, oszczędzając ponad 8.200kg CO2.

Od samego początku projekt rowerowy myhive jest realizwoany w partnerstwie z The Bike Company, operatorem systemów Revelo.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Interbiuro - duży
mantra