INTER-MAR Stanisław Marzec logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoOlivia Business Centre logoVantage Development S.A. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCity Space logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoPorto Office A Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoArchicom logoSpectra Development logoDEVCO Sp. z.o.o. logoINTER-BUD logoAgrobex Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoINTERBIURO logoTorus logoTétris Poland logoKontor logoARTSERVIS sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoAluprof S.A. logoPodium Investment logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoBusiness House logoVastint Poland Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Czeski biurowiec sprzedany

Immofinanz Group sprzedał biurowiec BB Centrum Building C.

Biurowiec BB Centrum Building C jest częścią kompleksu biznesowego BB Centrum, na który składa się 10 obiektów. Zlokalizowany jest w czwartej dzielnicy Pragi. Pod koniec grudnia został sprzedany przez dotychczasowego właściciela, Immofinanz Group, firmie VIG FUND.

Trzy biurowce w ramach kompleksu BB Centrum należą do Immofinanz Group – A, B i Gamma. Dyrektor ds. operacyjnych Immofinanz Group, Manfred Wiltschnigg, podkreśla, że firma opiera się na zoptymalizowanej sprzedaży aktywów, co pozwala na utrzymanie odpowiedniego poziomu kapitału. Stwierdza również, iż sprzedaż biurowca pozwoli na stworzenie bardziej zrównoważonego portfela nieruchomości firmy w Pradze oraz oznacza skuteczną implementacje strategii sprzedaży założonej przez Immofinanz Group.

Biurowiec BB Centrum Building C oferuje blisko 13 000 mkw na siedmiu pietrach oraz dwie kondygnacje parkingu podziemnego z 207 miejscami postojowymi. Obiekt jest pierwszym biurowcem w ramach kompleksu BB Centrum. Powstał w roku 1998 w pobliżu linii C metra oraz autostrady D1. Kompleks oferuje powierzchnie wysokiej jakości oraz bardzo dobry dojazd. W obiektach znajdują się sklepy, apartamenty, punkty edukacyjne oraz medyczne, restauracje i centra sportowe. Otoczenie BB Centrum charakteryzuje się dużą ilością terenów zielonych.

Na przełomie 2010 i 2011 Immofinanz Group wprowadził 5-letni program sprzedaży wart 2,5 mld euro. Na celu ma optymalizację portfolio nieruchomości firmy oraz zwiększenie obrotów. Sprzedaż biurowca BB Centrum Building C jest częścią strategii firmy.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra