DEVCO Sp. z.o.o. logoCOTEX Office Centre logoNowy Styl Group logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoCity Space logoFYI Commercial Consulting logoTorus logoKontor logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoBusiness House logoAgrobex Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoVantage Development S.A. logoSpectra Development logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoINTER-BUD logoArchicom logoUNIMOR Development S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoPorto Office A Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoAluprof S.A. logoINTERBIURO logoPodium Investment logoTétris Poland logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Sieć KiK zmieniła adres siedziby

Nowa siedziba KiK we Wrocławiu
Beta Center we Wrocławiu
Sieć odzieżowa KiK w lipcu przeniosła swoją siedzibę do nowego lokalu mieszczącego się w budynku Beta Center we Wrocławiu.

W budynku biurowo-mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. Legnickiej 21A we Wrocławiu sieć KiK zajęła 465 mkw. powierzchni biurowej. Umowę najmu firma podpisała ze spółką Tal & Management Brunengraber Sp. k. Obiekt Beta Center został oddany do użytkowania w 2011 r., charakteryzuje się lokalizacją w niewielkiej odległości od Rynku oraz dogodną komunikacją z różnymi częściami miasta, dzięki czemu stwarza dobre warunki współpracy z partnerami biznesowymi firmy.

 

Zmiana adresu jest efektem rozwoju sieci KiK. Na ten rok firma zaplanowała otworzenie nowych sklepów na terenie całej Polski, dzięki czemu liczba lokali pod jej szyldem przekroczy 100. Docelowy plan zakłada otwarcie przynajmniej 500 sklepów na przestrzeni kilku lat.

 

Zarówno mieszkańcy dużych miejscowości, w których funkcjonuje wiele galerii handlowych, jak też mniejszych miast, gdzie ta formuła nie jest jeszcze szeroko rozwinięta, oczekują bezpośredniego dostępu do zróżnicowanej oferty modowej, aktualnych trendów i ulubionych marek. Chcemy być obecni dla wszystkich klientów, stwarzając im możliwość dokonywania zakupów „modnie, korzystnie, z pomysłem" – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK.

 


0.0
Tagi: Wrocław
Napisz pierwszy komentarz
mantra