WEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoTorus logoINTERBIURO logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoArchicom logoSpectra Development logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoAluprof S.A. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoBusiness House logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoVantage Development S.A. logoTétris Poland logoForbo Flooring Systems Polska logoFYI Commercial Consulting logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoINTER-BUD logoNowy Styl Group logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoVastint Poland Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoAgrobex Sp. z o.o. logoKontor logoCOTEX Office Centre logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoHAVRE Sp. z o.o. logoCity Space logoPodium Investment logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoUNIMOR Development S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Konferencja Powierzchni Biurowych

Lista wydarzeń

Miasto : Warszawa
Miejsce : Hotel Intercontinental
Data : 11.04.2013
Godzina : 09:00 - 16:00
Status : zakończone
Konferencja Powierzchni Biurowych

W dniu 11 kwietnia 2013 w hotelu Intercontinental odbędzie się

Konferencja Powierzchni Biurowych.

Biurowy wyścig zbrojeń trwa. Mimo kryzysu wciąż powstają nowe, atrakcyjne projekty. Zaproszeni przez nas eksperci poszukają odpowiedzi:

- W których miastach Europy Środkowo-Wschodniej powstaje ich najwięcej?

- Jak zdobyć pieniądze na ich wybudowanie?

- Jak radzić sobie z kłopotami najemców

- Jak wypromować nową inwestycję tak, by stała się ważną częścią biurowego rynku?

Główne tematy jakie zostaną omówione to kwestie związane z biurami przyszłości, zapytamy

- Jak będą wyglądać?

- Cy tzw. pokolenie Y jest w stanie zmienić podejście do pracy w biurze?

- Młodzi ludzie są wybredni. Żądają więcej, łamią schematy. Czy deweloperzy i doradcy ds. nieruchomości mogą coś im zaoferować?

Pokażemy także jak w trudnych czasach zdobyć finansowanie. Bez pieniędzy nie uda się zabudować nawet najbardziej atrakcyjnej działki. Skąd ma płynąć ten strumień pieniędzy?

Skoncentrujemy się również na tym dlaczego fundusze coraz częściej decydują się na zakup kilku-, a nawet kilkunastoletnich biurowców i od razu zabierają się do podniesienia ich wartości. Jak tego dokonać? Jak wprowadzić zmiany w funkcjonującym organizmie? Jak wykorzystać wiedzę property i facility managerów

Oprócz typowych wystąpień i prezentacji posłużymy się metodą case study. Zaprezentujemy różne punkty widzenia. Pokażemy jak bardzo może się różnić spojrzenie na rynek powierzchni biurowych. Pesymiści wróżą zapaść, optymiści mówią, że wszystko jest dobrze. Przedyskutujemy, która wizja świata jest bliższa prawdy.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra