Współpraca z Urzędem Miasta Łodzi zaowocowała także wprowadzeniem do agendy bloku dedykowanego łódzkiemu rynkowi (hotelowemu i biurowemu) pod nazwą Łódź REdiscover.
W programie:
-
Polski sektor hotelowy w 2025 roku
Dyskusja o przyszłości polskiego hotelarstwa w kontekście wzrostu PKB, rozwoju sektora BPO/SSC i rozwoju branży MICE. Łódzki rynek hotelowy – czy Łódź nabiera wiatru w żagle?
-
Najatrakcyjniejsze kąski
Okolice Nowego Centrum Łodzi, Atlas Areny, Międzynarodowych Targów Łódzkich, ulica Piotrkowska – warto zawalczyć o tereny inwestycyjne pod hotele w tych rejonach, a także zwrócić uwagę na potencjał zabytkowych budynków, których w mieście nie brakuje. Jakiego typu obiektów potrzebuje miasto i kto generuje największy popyt na hotele.
-
Zarobić na pokoleniu
Trzy, dwa jeden… X, Y… Z. Czy na młodym pokoleniu można dobrze zarobić? Jak zawalczyć o ich portfele? Jaki potencjał ma miasto pod kątem inwestycji w hostele, najtańsze obiekty, akademiki?
-
Z dala od biurka i po godzinach
Centralna lokalizacja, dynamicznie rozwijająca się gospodarka, zaplecze akademickie, liczne i ciekawe atrakcje turystyczne i kulturalne – to wszystko przemawia za rozwojem inwestycji z sektora MICE. Czy powstające inwestycje biurowe, które przyciągają biznes, pociągną za sobą także tego typu przedsięwzięcia?
-
Biurowy zawrót głowy na usługach
Łódź niejeden ma powód do dumy, wśród nich jest fakt posiadania jednego z najniższych współczynników pustostanów w Polsce. Popyt jest generowany przede wszystkim przez korporacje otwierające tu centra usług. Z danych firm doradczych obsługujących rynek nieruchomości wynika, że całkowity popyt na powierzchnie biurowe w Łodzi jest wygenerowany w ponad 60 proc. właśnie przez firmy z sektora BPO/SSC. Jak będzie się zmieniał układ sił na rynku biurowym w tym mieście w najbliższym czasie – bilans perspektyw rozwoju i możliwych pułapek.
-
Źródła i metody finansowania inwestycji komercyjnych (przede wszystkim hotelowych i biurowych)
Banki na brak gotówki nie mogą narzekać, a lista inwestycji biurowych do krótkich nie należy. To zaś oznacza, że pracy z zakresu finansowania nowych biurowców jest sporo. Bankowcy chętnie także spoglądają na innego typu aktywa np. hotele, które pojawiają się w polu zainteresowań największych deweloperów. Który typ finansowania jest najpopularniejszy, a który najkorzystniejszy: kredyt, przedsprzedaż, za pośrednictwem funduszy inwestycyjnych i typu mezzanine? Jak rekordowe poziomy obłożenia notowane w ciągu ostatnich trzech lat wpłynęły na zapał polskich i zagranicznych inwestorów do inwestowania w Polsce?
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: www.hotels.eurobuildconferences.com