COTEX Office Centre logoArchicom logoPorto Office A Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoSpectra Development logoVantage Development S.A. logoUNIMOR Development S.A. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoINTER-BUD logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoKontor logoTorus logoNowy Styl Group logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoBusiness House logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCity Space logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoTétris Poland logoAgrobex Sp. z o.o. logoPodium Investment logoINTERBIURO logoForbo Flooring Systems Polska logoVastint Poland Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

WORK OUT Employer Branding

Lista wydarzeń

Miasto : Wrocław
Miejsce :
Data : 11.04.2014
Godzina : 08:00 - 16:00
Status : zakończone
WORK OUT Employer Branding

WORK OUT Employer Branding

11 kwietnia 2014 r., Wrocław

Warsztat pod patronatem międzynarodowej sieci agencji EB “One Agent Group”

 

Co to jest WORK OUT Employer Branding?

  • Praktyczny warsztat dla osób zajmujących się w swoich organizacjach budowaniem wizerunku pracodawcy
  • Spotkanie umożliwiające poszerzanie wiedzy i zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu Employer Brandingu
  • Miejsce wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji pomiędzy specjalistami employer brandingu
  • Platforma do wypracowania konkretnego planu działań EB dla uczestników warsztatu
  • Miejsce do zaprezentowania najciekawszych projektów EB agencji Brand and People z Polski i zagranicy

 

Podczas spotkania poruszone zostaną kwestie:

  • Jaki wpływ na motywację i efektywność pracowników ma wizerunek pracodawcy?
  • Jacy pracodawcy cieszą się największym powodzeniem wśród osób szukających pracy?
  • Jak budować wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?
  • Jakie są narzędzia budowania polityki employer brandingowej?
  • Jakie znaczenie dla pracowników ma proces komunikacji wewnętrznej?

 

Korzyści z udziału w warsztacie:

  • 85 proc. interaktywnych ćwiczeń, symulacji, studiów przypadków
  • 15 proc. mini-prezentacji, które służą omówieniu zagadnień

Szkolenie prowadzone wg uznanej światowej metodologii „Action Learning” – uczenia poprzez działanie i doświadczanie. WORK OUT Employer Branding to nie nudny wykład– to praktyczne umiejętności rozwijane w atrakcyjny sposób poprzez ćwiczenia i casy.

Główny nacisk w czasie zajęć położony jest na przeniesienie rzeczywistości zawodowej do sali szkoleniowej. Takie rozwiązanie podnosi efektywność szkolenia i sprawia, że uczestnicy poznają narzędzia, a także przeniosą najlepsze praktyki i wzorcowy model do prowadzonych działań Employer Brandingowych.

*W przypadku wyrażenia zgody wszystkich uczestników (podpisanie listu o poufności), w trakcie szkolenia opracowywane będą realne casy, aktualne problemy firm uczestników.

Prowadzący warsztat:

Jacek Mrzygłód - absolwent i pracownik naukowy SGH w latach 1998-2003. Studiował w Niemczech, odbył stypendia w Austrii oraz Szwecji. Pracując na uczelni, brał udział w pracach Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania. Z badaniami związany już ponad 10 lat. Pracował m.in. w firmie badawczej IQS and Quant Group oraz HRK Partners, gdzie tworzył metodologię badań postaw pracowników (JAS). Ponad 2 lata pracował w Dubaju w firmie badawczo-konsultingowej Taylormade/Copernicus, gdzie budował bliskowschodni oddział firmy oraz prowadził liczne projekty badawcze i konsultingowe. Publikował artykuły w prasie specjalistycznej (m.in.: Personel, ZZL, Gazeta Wyborcza, Benefit) poświęcone tematyce: zarządzania zmianą, badań satysfakcji pracowników, kultury organizacyjnej, teorii zarządzania. Autor rozdziału o badaniach pracowników w książce „Nowoczesne Metody Zarządzania Zasobami Ludzkimi" (wydawnictwo Diffin). Prowadził od strony badawczej międzynarodowy projekt Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami pt. Working Mamma. Prowadził HR-owe projekty badawcze m.in. dla firm: Matsushita Battery Poland, Egmont, Abra, Panasonic Polska, PWN, Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów, Inwenta, Polska Grupa Energetyczna, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej, UCB Pharma, Imperial Tobacco, Polpharma, Sanofi-Aventis.

Łukasz Jarota – Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz Szkoły Zarządzania Sprzedażą (Master of Sales). Certyfikowany trener Akademii Trenerów Sprzedaży. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionych portali wiedzy jak HRNews.pl, SalesNews.pl. Kreator szkoleń w ramach Akademii HR i Sprzedaży. Autor licznych tekstów na temat zarządzania sprzedażą oraz motywacji pracowniczej (Szef Sprzedaży, Miesięcznik Benefit, Personel i Zarządzanie, Personel Plus). Merytorycznie przygotowywał i organizował konferencje i seminaria dla wybranych grup biznesowych. Współtwórca agencji Brand and People – realizującej kampanie employer brandingowe dla największych firm w Polsce tj. Benefit Systems S.A., Instytut Rozwoju Biznesu, PGE S.A.

 

Organizator gwarantuje:

  • materiały dla uczestników
  • konsultacje z trenerami przed i po szkoleniu
  • przeprowadzenie badania potrzeb szkoleniowych uczestników szkolenia
  • Imienny Certyfikat
  • Kameralną grupę sprzyjającą efektywności nauki
  • Materiały Szkoleniowe

Termin:11 kwietnia 2014, 09:00 - 16:30

Miejsce: Wrocław

Cena: 650 zł netto

Przy zgłoszeniu do 01.04.2014r. – 590 zł netto


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Conrad duży
mantra