Giant

Świat poza rynkiem biurowym – cz. II

Plac Zamkowy – Business with Heritage
C200 Office - inwestycja biurowa firmy Euro Styl
Zapraszamy na drugą część artykułu prezentującego działania deweloperów bądź inwestorów, które niekoniecznie związane są z branżą biurową.

Zobacz więcej: Świat poza rynkiem biurowym

W hołdzie historii 

Kolejny przykład działań, które nie są w jakikolwiek sposób powiązane z branżą biurową, pochodzi ze stolicy, a konkretniej z warszawskiego Starego Rynku. U zbiegu ulicy Miodowej, Senatorskiej i Podwale w samym sercu Warszawy znajduje się kameralny biurowiec Plac Zamkowy – Business with Heritage, którego inwestorem jest spółka Senatorska Investment. Z miejscem, gdzie usytuowano projekt, związana jest ciekawa i bogata historia. Jedną jej częścią jest to, iż działka, na której powstała inwestycja, była obszarem walk powstańczych Batalionu AK „Gozdawa”. Tablica „Miejsce uświęcone krwią Polaków poległych za wolność ojczyzny”, upamiętniająca to wydarzenie, przed rozpoczęciem realizacji projektu stała na parkingu, który się tu wcześniej znajdował. Nowa tablica o identycznej treści zostanie wmurowana w ścianę biurowca od strony ul. Miodowej. Uroczystość wmurowania tablicy przy udziale Powstańców Warszawy z Batalionu „Gozdawa”, zgodnie z ich wolą, odbędzie się w przededniu kolejnej rocznicy wybuchu powstania, czyli 31 lipca br. 

Małe wsparcie – wielkie znaczenie

Inna firma, obecna na trójmiejskim rynku biurowym i mieszkaniowym spółka Euro Styl, aktywnie angażuje się w lokalne projekty. Przykładowo w ubiegłym roku deweloper wsparł akcję „STOP zwolnieniom z WF-u” poprzez... dofinansowanie teledysku do piosenki „Jesteśmy najlepsi” zespołu Big Cyc. W samym teledysku wystąpili znani polscy sportowcy, w tym m.in. siatkarze Lotosu Trefla Gdańsk, koszykarze Trefla Sopot, siatkarki PGE Atomu Trefla Sopot, były pięściarz – Dariusz Michalczewski, Otylia Jędrzejczak, Artur Siódmiak czy Szymon Kołecki. Ideą, która przyświecała przeprowadzonej akcji, było promowanie zdrowego trybu życia, a także zachęcenie młodych ludzi do uprawiana sportu. Innym przykładem jest wsparcie przez firmę Euro Styl turnieju piłkarskiego „Z orlika i juniora na stadiony świata” zorganizowanego na rzecz Pomorskiego Hospicjum dla Dzieci.

Sponsor na wagę złota

Również Grupa Buma – aktywnie działająca na krakowskim rynku nieruchomości – angażuje się w różne inicjatywy, niekoniecznie związane z głównym profilem jej działalności. Przykładowo była ona sponsorem konferencji ASPIRE – THE DRAGON WAKES, odbywającej się w dniach 11 i 12 maja br. w Krakowie. Grupa Buma po raz kolejny czynnie uczestniczyła w procesie przygotowania konferencji, a także w szeregu spotkań i wykładów organizowanych przez ASPIRE. Z kolei w ubiegłym roku Grupa była partnerem konferencji "DIZAJN motorem napędowym BIZNESU – od światowych trendów po lokalne wdrożenia", która otwierała ubiegłoroczną edycję Małopolskiego Festiwalu Innowacji. 

Działania deweloperów lub inwestorów projektów biurowych przytoczone w poprzednim i obecnym tekście to tylko niektóre z licznych przykładów. Oznacza to jedno – firmy obecne w branży są coraz bardziej świadome korzyści płynących z podejmowania inicjatyw na rzecz m.in. społeczności lokalanej, a to w przyszłości może zaowocować tym, iż zaangażowanie w różnego rodzaju akcje stanie się standardem.    
 

0.0
Napisz pierwszy komentarz