INTER-MAR Stanisław Marzec logoForbo Flooring Systems Polska logoTétris Poland logoAgrobex Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoBusiness House logoTorus logoPodium Investment logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoCity Space logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoSpectra Development logoCOTEX Office Centre logoINTERBIURO logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoVastint Poland Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoVantage Development S.A. logoFYI Commercial Consulting logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoArchicom logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoKontor logoINTER-BUD logoNowy Styl Group logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Uchwyć życie miasta

Zwycięskie zdjęcie z ubiegłorocznej edycji konkursu
Zwycięskie zdjęcie z ubiegłorocznej edycji konkursu
CBRE organizuje konkurs fotograficzny pod hasłem Urban Photographer of the Year (Miasta w Obiektywie).

Od 2007 roku firma doradcza CBRE, działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, organizuje konkurs fotograficzny o tematyce miejskiej. Główną nagrodą jest luksusowe fotosafari, ufundowane przez organizatora.

Co roku nasz konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem i rośnie liczba nadsyłanych prac. Laureaci poprzednich edycji wspaniale uchwycili indywidualny charakter miast na całym świecie, dlatego chciałbym zachęcić każdego, zarówno profesjonalnych fotografików, jak i amatorów, do wzięcia udziału w tegorocznym konkursie. W 2012 roku prace nadsyłano z tak odległych krajów jak Bangladesz, Korea, Republika Południowej Afryki czy Brazylia, i dzięki konkursowi o globalnym zasięgu, mogli przedstawić swoje prace całemu światu – stwierdził Michael Strong, Prezes CBRE na region EMEA.

Konkurs otwarty jest dla fotografów z całego świata. W zeszłym roku organizator otrzymał ponad 8 000 zgłoszeń ze 115 krajów. Zadaniem twórców jest uchwycenie życia i pracy w miastach i miasteczkach o różnych porach dnia i nocy. Prócz nagrody głównej przewidziane są także nagrody dla zdobywców drugiego i trzeciego miejsca oraz dodatkowo za 24 wyróżniające się prace, przedstawiające każdą godzinę doby z życia miasta. Ostatecznym terminem nadsyłania zgłoszeń jest 31 sierpnia 2013 roku.

Paulina Krasnopolska, Dyrektor Marketingu w CBRE w Polsce, stwierdziła - W ubiegłorocznej edycji, wśród zwycięzców nagród 24-godzinnych, znalazło się aż czterech Polaków, dlatego szczególnie zachęcamy do rejestracji wszystkich entuzjastów fotografii z naszego kraju. Jako firma działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, temat miast jest nam szczególnie bliski. Fotografie, które uchwycą unikalny moment z życia metropolii i małych miasteczek, wzbogacą naszą perspektywę postrzegania świata.


0.0
Tagi: CBRE
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
Aldona_Wawa :
Bardzo ciekawa inicjatywa!!! Powinno być więcej taki....i nagrody super, naprawdę :)
24 maja 2013 14:29
mantra