Przedsiębiorstwo Budowlane START logoVastint Poland Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoHAVRE Sp. z o.o. logoTétris Poland logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoCity Space logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAluprof S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoKontor logoARTSERVIS sp. z o.o. logoINTERBIURO logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoVantage Development S.A. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoTorus logoNowy Styl Group logoAgrobex Sp. z o.o. logoArchicom logoSpectra Development logoFYI Commercial Consulting logoUNIMOR Development S.A. logoPodium Investment logoBusiness House logoPorto Office A Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Wrocławskie centrum HP rekrutuje do działu marketingu

Biurowiec Globis we Wrocławiu, druga siedziba firmy Hewlett-Packard
Biurowiec Globis we Wrocławiu, druga siedziba firmy Hewlett-Packard
Globalne Centrum Biznesowego Hewlett-Packard rozbudowuje swój dział marketingu.

W związku z sukcesywnym rozbudowywaniem działu marketingu w Globalnym Centrum Biznesowym firmy Hewlett-Packard poszukiwani są nowi pracownicy. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu. Centrum rozpoczęło działalność w 2005 roku i obecnie ma już trzy lokalizacje w stolicy Dolnego Śląska. Pierwszą filią Globalnego Centrum Biznesowego była Renoma, następnie firma otworzyła biuro w budynku Globis. Najnowsza lokalizacja HP to biurowiec Grunwaldzki Center.

Firma świadczy usługi dla klientów wewnętrznych (HP) oraz zewnętrznych, takich jak Procter&Gamble czy sieć odzieżowa C&A.  Firma świadczy usługi zarządzania projektami  marketingowymi oraz oferuje analizę ich efektywności.

Rozwijamy się również w kierunku serwisów kreatywnych w ramach których zajmujemy się mediami społecznościowymi oraz tworzeniem materiałów do kampanii marketingowych m.in. stron internetowych, banerów, prezentacji, broszur reklamowych.  W związku z tym systematycznie zwiększamy też zatrudnienie – mówi Agnieszka Orłowska, Prezes Globalnego Centrum Biznesowego Hewlett-Packard.

Kogo poszukuje firma? W ramach istniejącej  struktury poszukujemy przede wszystkim absolwentów wyższych uczelni, łączących swoje cele zawodowe z marketingiem. Ze względu na to, że świadczymy usługi dla różnych krajów europejskich rekrutujemy także osoby, których atutem jest dobra znajomość języków obcych. Zainteresowani jesteśmy także kandydatami z doświadczeniem w pracy w agencjach kreatywnych, jak również posiadających umiejętności graficzne, programistyczne i redaktorskie – wyjaśnia Agnieszka Orłowska.

Rozwijany dział marketingu na celu ma doskonalenie obecnych kompetencji, poszerzenie obszaru działalności oraz obsługę regionów spoza Europy.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra