Vantage Development S.A. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCity Space logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoUNIMOR Development S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoVastint Poland Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoSpectra Development logoAluprof S.A. logoKontor logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFYI Commercial Consulting logoNowy Styl Group logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoPodium Investment logoINTERBIURO logoARTSERVIS sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoTétris Poland logoINTER-BUD logoBusiness House logoForbo Flooring Systems Polska logoHAVRE Sp. z o.o. logoTorus logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoArchicom logoCOTEX Office Centre logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Showroom na 26. piętrze

Showroom w biurowcu Warsaw Trade Tower (WTT)
Jak zaprezentować potencjał i możliwości aranżacyjne budynku? W Warsaw Trade Tower (WTT) otwarto powierzchnię pokazową biurowca.

Powierzchnia pokazowa obiektu znajduje się na 26. piętrze. Na 300 mkw. showroomu zaprezentowany jest układ mieszany z wydzieloną powierzchnią konferencyjną, gabinetową, open space’em, przestrzenią relaksu, kuchnio-jadalnią i reprezentacyjną recepcją. Inwestycja została przeprowadzona z inicjatywy właściciela budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset managera ─ firmy Heitman. Za projekt i realizację odpowiedzialna była firma Reesco, zaś za projekt wnętrza – pracownia Rewitech.

 

Przestrzeń została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami w zakresie aranżacji biur, a także z zasadami optymalnego zagospodarowania piętra. Do wykończenia wnętrz wykorzystano monochromatyczne w kolorystyce materiały – meble w barwach bieli, szarości oraz czerni z elementami ożywiającej zieleni. O funkcjonalności biurowca decyduje również sufit. Architekci zaproponowali jego różne wysokości, zmieniając rodzaj wykończenia – od otwartego, poprzez ażurowy, po zamknięty. Pokazali tym samym, że biura w WTT można modyfikować także w tym zakresie.

 

Showroom w WTT powstał, aby jak najlepiej zaprezentować możliwości aranżacyjne wieżowca. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak duży wpływ na komfort i efektywność pracy ma odpowiedni rozkład i wystrój biura. Wiedzą to także pracodawcy, którzy coraz częściej zapewnienie pracownikom środowiska idealnie dopasowanego do ich potrzeb traktują jako strategiczną decyzję biznesową. I właśnie z myślą o nich powstał nasz showroom. Dzięki przestrzeni pokazowej klienci zobaczą potencjał wnętrz WTT, a przede wszystkim możliwości elastycznego podziału i bezproblemowej zmiany układu ścian i pomieszczeń w budynku – mówi Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management – Europe w Heitman.

 

Warsaw Trade Tower (WTT) powstał pod koniec lat 90. Całkowita wysokość budynku wynosi 208 m, a linia dachu położona na poziomie 184 m. W latach 2015-16 obiekt przeszedł modernizację zrealizowaną przez grupę roboczą składającą się z architektów, doradców ds. komercjalizacji nieruchomości i specjalistów od brandingu. W wyniku tych przemian obiekt zyskał szereg udogodnień. Dodatkowo, budynek przeszedł pomyślnie proces certyfikacji środowiskowej metodą BREEAM In-Use i uzyskał ocenę na poziom Very Good w kategorii Asset Performance.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra