INTER-BUD logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoCity Space logoINTERBIURO logoUNIMOR Development S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoTétris Poland logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoBusiness House logoVastint Poland Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoAgrobex Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoPorto Office A Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoKontor logoDEVCO Sp. z.o.o. logoArchicom logoTorus logoVantage Development S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoFYI Commercial Consulting logoForbo Flooring Systems Polska logoARTSERVIS sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoCOTEX Office Centre logoPodium Investment logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoSpectra Development logoAluprof S.A. logoOlivia Business Centre logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

REM Tour II - praktyczne warsztaty połączone ze zwiedzaniem

|
Warsaw Trade Tower
Warsaw Trade Tower
Elektryczne samochody dla najemców, fortepian w lobby, specjalna aplikacja do komunikacji – w taki sposób Warsaw Trade Tower postanowiło odświeżyć swój wizerunek. Już 27 lutego br. podczas warsztatów połączonych ze zwiedzaniem WTT, dowiemy się, jak wprowadzić takie rozwiązania w swoim biurowcu.

 

27 lutego 2018 r. w Warsaw Trade Tower odbędzie się druga edycja warsztatów dla osób związanych z branżą nieruchomości komercyjnych, organizowanych przez redakcję magazynu „Real Estate Manager”. Tematem przewodnim wydarzenia jest budowanie relacji na linii najemca-zarządca. To jedyne tego typu wydarzenie na polskim rynku szkoleniowym, łączące praktyczną formę warsztatów ze zwiedzaniem obiektu.

Biurowiec WTT jest idealnym przykładem wprowadzenia nowoczesnego podejścia do zarządzania relacjami z najemcami i wdrażania udogodnień dla pracowników biurowca, który powstał w 1999 roku. W 2015 roku właściciel budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset manager ─ firma Heitman postanowili odświeżyć wizerunek obiektu poprzez jego modernizację i rebranding. Osią działań stało się employee-wellbeing, czyli koncepcja, w myśl której miejsce pracy powinno pozytywnie wpływać na dobrostan pracowników. Do przeprowadzenia tego procesu powołana została specjalna grupa robocza składająca się z architektów, doradców ds. komercjalizacji nieruchomości oraz specjalistów od wizerunku. Metamorfozę przeszło m.in. lobby, którego projekt wykonała renomowana pracownia architektoniczna ─ APA Wojciechowscy. Oprócz zmiany wyglądu wprowadzono także liczne udogodnienia dla najemców. Jednym z nich jest utworzenie stanowiska client relations managera, który ze względu na swoją szczególną funkcję, nazywany jest „aniołem WTT”.

Dla redakcji magazynu "Real Estate Manager" wybór lokalizacji szkolenia był oczywisty. Biurowiec - ikona warszawskiego rynku nieruchomości komercyjnych jest idealnym miejscem na praktyczne szkolenie połączone ze zwiedzaniem obiektu. Program wydarzenia przewiduje prelekcje najlepszych ekspertów branży real estate, posiadających ogromne doświadczenie w obszarze komercjalizacji i rebrandingów obiektów biurowych w Polsce i na świecie. Seweryna Afanasjew (ekspert w zakresie zarządzania portfelem nieruchomości, specjalizująca się w asset management i leasingu), Agnieszka Sławomirska-Chmarzyńska (założycielka asset management Master Class), Sławomir Lisiecki (koordynator bieżącej i transakcyjnej obsługi firm), Izabela Kapil (vice president portfolio Management – Europe w firmie Heitman, pełniącej rolę asset managera WTT), Klaudia Bubak (client relations manager WTT) oraz Sebastian Świstak (associate director w Colliers International), podzielą się z uczestnikami warsztatów swoją wiedzą, zdobytą podczas długoletniej aktywności na rynku real estate.

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • jak zmienić markę i budować nowy wizerunek obiektu biurowego,

  • w jaki sposób zapewnić swoim najemcom najlepsze udogodnienia i przyciągnąć ich do swojego obiektu,

  • jak w oparciu o analizę umów najmu budować solidne ekonomiczne podstawy współpracy z najemcą,

  • jak tworzyć i zarządzać marketingiem nieruchomości, by skutecznie wspomóc swój rebranding oraz jak grupować i zarządzać kosztami w całym procesie najmu,

  • jak filozofia employee well-being wpływała na wdrożenie udogodnień w Warsaw Trade Tower,

  • jak wspólna kantyna, przestrzeń dla foodtracków oraz baza rowerów i elektryczne samochody wpłynęły na postrzeganie WTT,

  • czy zaproponowany w obiekcie mix usług dla najemców odpowiada potrzebom współczesnych firm poszukujących udogodnień dla swoich pracowników,

  • jak interaktywna aplikacja dla najemców wspiera procesy komunikacji pomiędzy najemcą a zarządcą oraz czy posiadanie mobilnej platformy tworzy pole do kontaktu pomiędzy samymi najemcami.

Oprócz dużej dawki praktycznej wiedzy, warsztaty będą także świetną okazją do integracji z innymi uczestnikami oraz ekspertami, zwłaszcza podczas przerw kawowych, sesji networkingowej czy sekcji Q&A z prelegentami. Osoby , które biorą udział w REM Tour wraz z gospodarzami Warsaw Trade Tower na żywym organizmie poznają rezultaty modernizacji jednego z najbardziej znanych wieżowców w Polsce i przekonają się, w jaki sposób dokonuje się rebrandingu na tak dużą skalę.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra