Porto Office A Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoCOTEX Office Centre logoINTER-BUD logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoSpectra Development logoAluprof S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoARTSERVIS sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoTétris Poland logoBusiness House logoPodium Investment logoINTERBIURO logoHAVRE Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoNowy Styl Group logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoKontor logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoArchicom logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoTorus logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoUNIMOR Development S.A. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoCity Space logoFYI Commercial Consulting logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Nowe logo Interbiura

Nowe logo firmy Interbiuro
Nowe logo firmy Interbiuro
W ramach rebrandingu firma Interbiuro zaprezentowała odświeżone logo.

Firma Interbiuro od wielu lat działa na rynku usług z sektora design & fit out polegających na kompleksowej aranżacji przestrzeni biurowej wraz z projektem architektonicznym na zasadzie „od projektu do efektu”. Firma wspiera swoich klientów na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego, czyli od wizji poprzez projektowanie wielobranżowe, value engineering, po kompleksową realizację. 

Firma po 18 latach działalności zaprezentowała odświeżone logo. W ramach rebrandingu Interbiuro zmieniło logo na znak, który łączy w sobie jednocześnie intencję unowocześnienia oraz nawiązania do tradycji projektowania graficznego.

Na nowy logotyp składają się sygnet i nazwa marki uzupełnione sloganem Design & Fit Out. W zakresie kolorystyki zaczerpnięto z barw poprzedniego logo, jednak ich tonacje nasycono tak, by osiągnąć efekt ożywienia i świeżości.

W warstwie typograficznej postawiono na bezszeryfowe majuskuły, których kształt wyprowadzono z popularnego w środowisku digitalnym kroju Exo 2. Geometria kroju została uproszczona dla pełniejszej harmonii z elementarnymi formami symbolu graficznego. Ten ostatni jest swobodną i nieoczywistą reinterpretacją koncepcji poprzedniego znaku Interbiura: stolika z krzesełkami. Krzesełka granatowe skrywają w sobie akronim I [inter] B [biuro], pomarańczowe zaś symbolizują otwarcie na nowe perspektywy, sugestie oraz współpracę (przykładowo z klientem). Sygnet obrócono o 45°, co jest wprawdzie rozwiązaniem nieortodoksyjnym i wymagającym w zakresie aplikacji znaku w codziennej praktyce, niemniej nadającym prezentującej się dość solidnie całości dynamiki, lekkości i charakteru. Założeniem twórcy znaku - jak sam zaznacza – było tchnięcie „życia” w statyczne z natury rzeczy elementy logo, co osiągnięto nie tylko tradycyjnymi środkami projektowania graficznego, ale także poprzez przygotowanie animowanych wariacji znaku Interbiuro.

Kreacja nowego logo została przygotowana przez grafika Michała Tadeusza Golańskiego. Studiował w Polsce, Niemczech, Rosji oraz Włoszech, gdzie ostatecznie osiadł i prowadzi studio projektowe w Rzymie. Oprócz prac o charakterze ściśle „corporate” (identyfikacje wizualne, packaging) dużo uwagi poświęca pielęgnowaniu tradycji polskiego plakatu, osiągając w tym zakresie sukcesy zarówno w Polsce jak i na arenie międzynarodowej. 

 


0.0
Tagi: Interbiuro
Napisz pierwszy komentarz
mantra