ARTSERVIS sp. z o.o. logoSpectra Development logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoPodium Investment logoHAVRE Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoBusiness House logoAluprof S.A. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoDEVCO Sp. z.o.o. logoINTERBIURO logoKontor logoArchicom logoOlivia Business Centre logoINTER-BUD logoUNIMOR Development S.A. logoTétris Poland logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoTorus logoAgrobex Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoForbo Flooring Systems Polska logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoPorto Office A Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoCity Space logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoVastint Poland Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Siła doświadczeń

Konferencja ASPIRE „New Horizon”, na której odbył się panel dyskusyjny „The power of experience – how to build a positive image for your enterprise” prowadzony przez Martę Badurę z Grupy Nowy Styl
Początkowo termin user experience używany był w przypadku projektowania stron i aplikacji internetowych. Teraz zyskuje coraz szersze znaczenie. Jak zmieniło się podejście do projektowania usług, produktów i przestrzeni. Czy użytkownik i jego doświadczenia są tak istotne?

Kiedy stykamy się z przedmiotami czy przestrzeniami to doświadczamy ich w określony sposób. Ludzie oddziałują na przedmioty, które ich otaczają i na przestrzeń, w której funkcjonują, ale rzeczy oraz miejsca również wpływają na nich, na ich sposób funkcjonowania. Zatem każe zetknięcie z organizacją (w relacji klient – usługodawca, czy to w kontekście procesów rekrutacyjnych kandydat – pracodawca) tworzy doświadczenie, na bazie którego organizacje są oceniane.

 

 

Spójność doświadczeń

Jeżeli chcemy kreować pozytywny wizerunek naszej organizacji, musimy przede wszystkim pamiętać o spójności. Często zapominamy o tym, że ludzie funkcjonują w różnych rolach społecznych, więc osoby, które są naszymi klientami, używają produktów firmy, mogą pewnego dnia przystąpić do procesu rekrutacyjnego i stać się naszymi najlepszymi pracownikami – mówi Marta Badura, Konsultant ds. badań i rozwoju przestrzeni pracy w Grupie Nowy Styl. Kiedy ludzie oceniają organizację, patrzą na nią z perspektywy różnych ról społecznych. Więc jeśli jestem kandydatem do pracy, który ma złe doświadczenia z rekrutacji, prawdopodobnie nie zostanę klientem tej firmy i nie kupię jej produktów, ze względu na negatywne doświadczenia. Dlatego właśnie to spójność w doświadczeniach jest jednym z najważniejszych aspektów budowania marki – dodaje.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra