UNIMOR Development S.A. logoArchicom logoTorus logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoINTER-BUD logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoOlivia Business Centre logoTétris Poland logoBusiness House logoARTSERVIS sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoHAVRE Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoFYI Commercial Consulting logoPodium Investment logoNowy Styl Group logoKontor logoCity Space logoSpectra Development logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAluprof S.A. logoINTERBIURO logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Akcja Bike to Eurocentrum z rekordem

Zakończyła się doroczna akcja Bike to Eurocentrum, która zachęca pracowników biur do korzystania z rowerów w drodze do pracy. W ciągu dwóch miesięcy cykliści przejechali niemal 12 500 kilometrów.

Już po raz trzeci w warszawskim biurowcu Eurcentrum Office Complex odbyła się akcja rowerowa Bike to Eurocentrum. Z roku na rok rośnie jej popularność wśród pracowników kompleksu. Akcja trwała od 8 maja do 30 czerwca i mimo czasem niesprzyjającej pogody zakończyła się sukcesem. Łącznie wszyscy uczestnicy przejechali 12 431 kilometrów. Zwycięzca nagrody głównej, roweru Electra, przejechał w ciągu 39 dni aż 819 km. 

W kategorii grupowej triumfowała firma Checkware. Na uczestnictwo w akcji zdecydował się co trzeci jej pracownik. Firma została nagrodzona dystrybutorem wody marki Vivreau wraz z butelkami wielokrotnego użytku ze swoim logotypem. 

Poza głównymi nagrodami, w ciągu trwania akcji rozdawane były również inne upominki. Każdy rowerzysta codziennie dostawał w recepcji jabłko, a w co tydzień w środę czekały na niego różne atrakcje np. rowerowe śniadania i darmowy, profesjonalny serwis. W piątki pracownicy, którzy przejechali najwięcej kilometrów w danym tygodniu, wygrywali akcesoria do swoich jednośladów, takie jak lampki do rowerów czy kulinarne poradniki rowerzysty.

Grupa Capital Park, zarządca i właściciel Eurocentrum, a zarazem organizator wydarzenia, za każde 2000 kilometrów pokonanych w ramach akcji przekaże rower dziecięcy do ośrodka dla uchodźców pod Górą Kalwarią. Dzięki akcji w te wakacje dzieci będą mogły cieszyć się sześcioma nowymi jednośladami.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra