Forbo pod logo

Piaskownica przedsiębiorczości zaoferuje więcej

Clipsterzy, fot. M. Skotarczak (źródło: materiały prasowe)
Clipsterzy, fot. M. Skotarczak (źródło: materiały prasowe)
Gdański Clipster to miejsce, które przyjmuje osoby z pomysłami na biznes. Od października ten dom dla startupowców oraz inkubator pomysłów zaoferuje jeszcze intensywniejszy program dla swoich mieszkańców.

Clipster od dwóch lat znajduje się przy ul. Słowackiego w Gdańsku. W miejscu tym szansę na rozwój swoich projektów miało już niemal pięćdziesiąt osób. Zgodnie z ideą colivingu w Clipsterze ludzie mogą mieszkać pod jednym dachem i współpracować z mentorami podczas weryfikacji swoich biznesowych pomysłów. Rezydenci do dyspozycji mają mikroaparatamenty oraz coworking. Co ciekawe, gdański coliving przyciąga nie tylko młodych przedsiębiorców z Polski, lecz również obcokrajowców. Gościli w nim obywatele Mołdawii, Hiszpanii czy USA.

Dzięki wsparciu finansowemu Miasta Gdańska, twórcy Clipstera rozwinęli swój program merytoryczny dla przedsiębiorców, oferując im jeszcze więcej warsztatów i spotkań z praktykami. Powstała także dodatkowa oferta dla osób, które nie mogą zamieszkać w gdańskim colivingu.

Zdajemy sobie sprawę, że są osoby, które mieszkają w Gdańsku i nie planują przeprowadzki do Clipstera, ale chciałyby spotykać się z mentorami, korzystać z coworkingu w budynku w Garnizonie Kultury i przede wszystkim weryfikować swój pomysł na biznes pod naszym okiem. Dlatego przygotowaliśmy ofertę, która da im maksymalne wsparcie merytoryczne bez ponoszenia dodatkowych kosztów – tłumaczy Katarzyna Kołakowska z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

Co ciekawe, na uczestników projektu czeka nie tylko spora dawka wiedzy. Mogą oni także pozyskać dofinansowania na rozwój swojego projektu. Granty dla najlepszych projektów (do 20 tys. złotych) przyzna akcelerator Alfabeat, współtwórca Clipstera. Chętni mogą aplikować do 17 września poprzez stronę: www.clipster.inkubatorstarter.pl.

Zależy nam na wspieraniu młodych przedsiębiorców. W Clipsterze – dzięki opiece merytorycznej osób z doświadczeniem biznesowym – mają szansę na szybkie sprawdzenie swojego pomysłu i zastanowienie się, czy warto w to „wchodzić”. Współtworząc Clipstera jesteśmy w stałym kontakcie z tym najmłodszym pokoleniem – przyglądamy się temu, co tworzą, trzymamy "rękę na pulsie". Co więcej, wzajemnie inspirujemy się. Często to właśnie mieszkańcy Clipstera, przez swoje świeże podejście dają nam motywację do pracy – mówi Jan Wyrwiński, Partner Zarządzający Alfabeat.

 


0.0
Tagi: GIP STARTER
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra