Giant

Nielsen będzie badał w Gdański Business Center

Gdański Business Center C
Gdański Business Center C
W Gdański Business Center w Warszawie firma badawcza Nielsen wynajęła ponad 4600 mkw. powierzchni. Światowy lider w obszarze informacji marketingowej, pomiaru mediów, analiz i informacji biznesowej zajmie dwa biura w w budynkach C i D kompleksu.

Nielsen specjalizuje się w badaniach zachowań konsumentów, które umożliwiają identyfikację zwyczajów zakupowych oraz wybór odpowiednich kanałów dotarcia poprzez media. Firma Nielsen działa w ponad 100 krajach świata. W Polsce jest ona obecna od 1996 r. W Gdański Business Center Nielsen zajmie dwa biura w budynkach C i D. Do pierwszego wprowadziła się już w sierpniu br., do drugiego przeniesie się w roku 2017.


Gdański Business Center dysponuje bardzo atrakcyjną ofertą dla firm takich jak Nielsen, którym zależy na przyciąganiu młodych i utalentowanych specjalistów. Kompleks, już niemal w całości wynajęty, jest doskonale usytuowany w północnej części warszawskiego Śródmieścia, w bezpośrednim sąsiedztwie głównych arterii komunikacyjnych, dzięki czemu pracownicy mogą łatwo dotrzeć do biura, a także na spotkania w innych częściach stolicy. Wszystkie nasze budynki są projektowane z myślą o ludziach, którzy będą z nich korzystać. Dlatego oferujemy nie tylko nowoczesną, dobrze zaprojektowaną przestrzeń, ale też atrakcyjne otoczenie z licznymi udogodnieniami, takimi jak sklepy, bary czy restauracje – mówi Grzegorz Strutyński, dyrektor handlowy i członek Zarządu HB Reavis Poland


Gdański Business Center oferuje niemal 100 000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej klasy A. Kompleks składa się z czterech budynków. W połowie września br. dwa z nich (A i B) zostały sprzedane przez HB Reavis na rzecz firmy Savills Investment Management. Wśród dotychczasowych najemców kompleksu znalazły się takie firmy i instytucje jak: KPMG, Agencja Nieruchomości Rolnych, SNC Lavalin, Provident, WebInterpret, KMD, Agito, Bank BGŻ BNP Paribas S.A. oraz grupa ubezpieczeniowa Aviva.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz