Giant

Pierwszy najemca w MediaHUB

Biurowiec MediaHUB w Łodzi
Biurowiec MediaHUB w Łodzi
Firma Bluerank została pierwszym najemcą w łódzkim biurowcu MediaHUB.

Bluerank, jedna z polskich agencji SEM, zajmie cale dziewiąte piętro w biurowcu MediaHUB w Łodzi. Obiekt zlokalizowany jest przy ulicy Łąkowej 29. Poza inwestorem, Grupą TOYA, Bluerank będzie pierwszym najemcą w budynku.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy już od pewnego czasu poszukiwaliśmy nowej lokalizacji dla większego biura. Głównymi cechami, na które zwracaliśmy uwagę w procesie wyboru były: wysoki standard, dobra lokalizacja oraz potencjał stworzenia sobie komfortowych, dopasowanych do naszych wymagań i potrzeb warunków pracy – mówi Maciej Gałecki, prezes zarządu Bluerank.

MediaHUB należy do kompleksu BHCC – BusinessHUB Congress Centre – w skład którego wchodzą również hotel DoubleTree by Hilton Łódź oraz dawne hale Wytwórni Filmów Fabularnych. Te ostatnie stanowić będą zaplecze konferencyjno-wystawiennicze. Zarówno biurowiec jak i hotel zostaną niedługo oddane do użytku.

Bardzo dużą zaletą MediaHUB-u jest jego położenie w samym centrum Łodzi oraz sąsiedztwo centrum kongresowego i wysokiej klasy hotelu – ta infrastruktura może być kluczowa w trakcie organizacji eventów. Niesłychanie ważna była dla nas także możliwość zajęcia całego piętra, co pozwala kreatywnie i w innowacyjny sposób zaaranżować jego powierzchnię, a widok z okien z pewnością będzie dla nas bardzo inspirujący – zauważa Maciej Gałecki.

Cieszymy się, że tak znany i ceniony gracz w swojej branży, jak Bluerank, zameldował się na pokładzie MediaHUB-u. Jest to dla nas najlepszy dowód, że jesteśmy dobrym miejscem dla prężnie działających firm sektora nowych technologii, które potrzebują prestiżowej lokalizacji dla swojej siedziby – komentuje Marta Kruk, odpowiadająca za wynajem powierzchni w biurowcu.

Jedno piętro biurowca oferuje powierzchnię 385 mkw.

W naszym biurowcu firma nie musi wynajmować tysięcy metrów powierzchni by mieć własne piętro. Jest to niezwykle istotne nie tylko ze względów wizerunkowych, ale także praktycznych, bowiem zapewnia niezależność i elastyczność w organizacji przestrzeni na całym piętrze oferując tym samym większy komfort pracy – mówi Marta Kruk.

Dwa piętra z dziesięciu zajmie Grupa TOYA, inwestor kompleksu.


0.0
Tagi: MediaHUB
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
Dawid z Łodzi :
Ten biurowiec od samego początku mi się podoba. Jest bardzo atrakcyjny architektonicznie i spełnia wymagania określonej grupy najemców. Obecnie wszyscy projektują budynki pod potrzeby sektora BPO/SSC, a przecież nowe technologie to również przyszłość
22 maja 2013 09:03