City Space logoUNIMOR Development S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoForbo Flooring Systems Polska logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoTétris Poland logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoNowy Styl Group logoOlivia Business Centre logoFYI Commercial Consulting logoPorto Office A Sp. z o.o. logoArchicom logoINTERBIURO logoARTSERVIS sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoKontor logoTorus logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoBusiness House logoINTER-BUD logoPodium Investment logoCOTEX Office Centre logoSpectra Development logoAluprof S.A. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

EKO Trwa konkurs Echo Investment

Torby wykonane z wielkoformatowej reklamy Q22
Realizowany biurowiec Q22 na tle warszawskiej panoramy
Echo Investment, inwestor 155-metrowego biurowca Q22 przygotował konkurs, w którym do wygrania są torby miejskie, powstałe z wielkoformatowej reklamy promującej wieżowiec.

Spółka Echo Investment kilka dni temu ogłosiła konkurs, w którym do wygrania jest 200 stylowych i ekologicznych toreb miejskich. Powstały one z recyklingu olbrzymiego billboardu reklamującego Q22, który wisiał niegdyś na bocznej ścianie bloku mieszkalnego sąsiadującego z placem budowy. Posiadacz torby, dzięki specjalnej aplikacji, będzie mógł dokładnie zlokalizować fragment reklamy, z którego został uszyty jego egzemplarz.

 

Reklama o powierzchni 800 mkw., zamiast trafić do kosza, z inicjatywy Echo Investment została dokładnie wyczyszczona, spreparowana i zamieniona w kilkaset estetycznych, poręcznych i bardzo praktycznych toreb, które mogą przydać się na zakupach, spacerze czy podczas plażowania. 200 takich toreb jest do wygrania w konkursie, w którym zadaniem jest zrobienie zdjęcia Q22. Fotografie mogą być wykonane dowolnymi urządzeniami do rejestracji obrazu (aparaty fotograficzne, telefony, tablety itp.). Zdjęcia można przesyłać za pomocą aplikacji Instagram, opatrując je trzema hashtagami: #eurobuildcee, #nowawarszawa i #q22. Drugim sposobem wzięcia udziału w konkursie jest wysłanie zdjęć pocztą elektroniczną na adres: redakcja@nowawarszawa.pl. W temacie wiadomości należy wpisać Q22. Tak jak w poprzednim wypadku, organizatorzy proszą o dodawanie w treści wiadomości wymienionych wyżej hashtagów.

 

O wygranej decyduje data nadesłania pracy konkursowej. Konkurs trwa do 15 lipca 2015 roku. Jedna osoba może przesłać maksymalnie dwa zdjęcia z budowy Q22. Autorzy 200 pierwszych prac otrzymają torby z limitowanej serii. Na autorów trzech najlepszych zdjęć – wybranych przez organizatorów konkursu – czeka zestaw gadżetów Q22 i niespodzianka.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra