Dom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoOlivia Business Centre logoFYI Commercial Consulting logoForbo Flooring Systems Polska logoARTSERVIS sp. z o.o. logoSpectra Development logoINTER-BUD logoUNIMOR Development S.A. logoArchicom logoAluprof S.A. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoTorus logoKontor logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoVantage Development S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoTétris Poland logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoCity Space logoBusiness House logoDEVCO Sp. z.o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoPodium Investment logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAgrobex Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoCOTEX Office Centre logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Branża nieruchomości zagrała dla dzieci

VI Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych
W miniony czwartek odbył się VI Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych. Inwestorzy, deweloperzy i pośrednicy nieruchomości zagrali na rzecz Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Zebrano 292 000 PLN!

W czwartek 30 lipca firmy z sektora nieruchomości komercyjnych wzięły udział w dorocznym Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych, organizowanym przez firmę doradczą JLL. Całkowity dochód z szóstej edycji zostanie przekazany Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Dzięki akcji udało się zebrać 292 000 zł.

 

Po rozgrywkach meczowych odbyła się aukcja charytatywna przedmiotów przekazanych przez sponsorów i patronów turnieju, w tym m.in. piłek i koszulek z podpisami polskiej reprezentacji mistrzów świata w piłce siatkowej (2014). Organizatorzy zapewnili ponadto opiekę dla najmłodszych kibiców - przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia zorganizowało dla nich liczne atrakcje – Wielką Olimpiadę Cyrkową. Dodatkowo firma Vege Polska udzielała konsultacji dietetycznych i opowiedziała zainteresowanym o zdrowym odżywianiu.

 

Coroczny Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych cieszy się bardzo dużą popularnością jako impreza łącząca zdrową, sportową rywalizację i wakacyjną atmosferę ze szlachetnym celem, jakim jest wsparcie najmłodszych. Liczba drużyn rośnie z roku na rok – a w tej edycji w rozgrywkach wzięło udział aż 40 zespołów – komentuje Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający JLL w Polsce.

 

W zawodach zmierzyło się ze sobą ok. 40 drużyn, reprezentujących zarówno polskie, jak i międzynarodowe firmy: Adgar Poland, Balmain Asset Management, Berlin Hyp, Bird&Bird, BNP Paribas Real Estate, Capital Park, CBRE, Colliers, Cushman & Wakefield, Deloitte, Dentons, DTZ, Echo Investment, ECI, Ghelamco, HB Reavis, Heitman, ING Real Estate, JLL, Knight Frank, MLP Group, Multi Development Poland, NAI Estate Fellows, Neinver, Nuvalu, Panattoni Europe, Peakside Capital, Polski Holding Nieruchomości S.A., Prologis, PZU Inwestycje, Rossmann, Savills, SEGRO, Skanska, Torus, TriGranit wraz z TPA Horwath, Unibail-Rodamco, White Star Real Estate, Valad oraz Xcity Investment.

 

Sponsorami VI Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych były firmy:  AXI Immo, Berlin Hyp, Copy General, GOART Pracownia Reklamy, House of Tudor, La Playa Music Bar, Marina Nawigator, Medicover, Przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia, Prime Property Marketing, Stewart Title Limited, Tara HR Consulting oraz Vege Polska.  Patronat honorowy nad turniejem objął Polski Związek Piłki Siatkowej.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra