Nasza strona internetowa może przechowywać oraz uzyskiwać dostęp do informacji przechowywanej w urządzeniu użytkownika przy wykorzystaniu plików cookies (tzw. ciasteczek). Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na korzystanie przez naszą stronę z plików cookies, prosimy o zmianę ustawień przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptują Państwo korzystanie z plików cookies.
Wyrażam zgodę     Polityka Prywatności

Promotion of Szczecin

Jones Lang LaSalle prepared a report about property market for the sake of city's marketing campaign.

Jones Lang LaSalle prepared "Report about Szczecin's property market" including informations about overall economic situations in the region and review of local property market. Agency, which is a Town Hall's consultant involved in this way in marketing campaign of Szczecin.

Szczecin is one of the eight the biggest cities in Poland. Its potential lies in i.a. in strategic location: proximity to German board and the sea; good communication links on the land, on the sea and in the air; owning workforce base. Many enterprises are conducted in the city, which aim to improve infrastructure. An increase in developers' activity in commercial property sector is observed. We believe that "Report about Szczecin's property market" will turn out to be an efficient instrument in gaining new projects by city - said Maciej Agaciński from Szczecin's Town Hall. We expect a further flow of investors, especially from recent highly active sector BPO/SSC - added.

Consulting project for Szczecin is another example of Jones Lang LaSalle's cooperation with local councils, which is oriented at development strategies of Polish cities.

Brak Oceny

0.0
Tags:
Be the first to comment