TORK triboard

Biuro na pokaz

Artykuł

|
Biuro pokazowe w biurowcu Quadro Office
Przykład biura pokazowego zaaranżowanego w Quadro Office
W nowych biurowcach często powstają lokale pokazowe. Jaki jest cel aranżowania tego typu powierzchni i w jaki sposób służą one przyszłym najemcom?

Ładne i funkcjonalne

O czym należy pamiętać przygotowując pokazowe biuro? Na pewno nie można zapomnieć o tym, że taka przestrzeń stanowi coś na kształt wizytówki całego budynku. Projekt powinien być przygotowany profesjonalnie z myślą o przyszłych użytkownikach. Musi zatem prezentować praktyczne rozwiązania uzmysławiające klientom funkcjonalność obiektu. Pokazowa powierzchnia powinna wyglądać na wygodną przestrzeń do pracy, w której każdy metr można praktycznie wykorzystać. Ważna jest też estetyka tego typu lokalu. Wizualny aspekt takiej przestrzeni oddziałuje na zmysły oglądających ją osób. Projekt powinien pozostawić miłe wrażenie i podkreślać zalety nieruchomości.

Biuro pokazowe w praktyce

Biura pokazowe powstają w wielu nowych biurowcach w Polsce. Przykładem może być choćby poznański biurowiec Quadro Office. W jednym z 18 biur oddawanych w standardzie deweloperskim wykonano projekt i aranżację wnętrza. Z 64 mkw wydzielono gabinet, open space, salę konferencyjną, sekretariat oraz WC. Projekt obrazuje funkcjonalność obiektu, którego głównym atutem są duże przeszklenia. Osoby, które nie potrafią wyobrazić sobie biura już urządzonego i gotowego do pracy mogą odwiedzić pokazowy lokal i zobaczyć proponowany układ i aranżację powierzchni. Całość zaprojektowała i wykonała firma Office Projekt z Poznania. Projekty tego typu odkrywają przed zainteresowanymi potencjał danej powierzchni biurowej poprzez wykorzystanie kreatywnych i nowoczesnych rozwiązań aranżacji biura.

Opisy i zdjęcia to narzędzia powszechnie stosowane w marketingu, ponieważ oddziałują one na zmysły i wyobraźnię ludzi. Pokazowe biura jednak przewyższają je w tym względzie, ponieważ potencjalny najemca może faktycznie doświadczyć funkcjonowania w danym biurowcu. Może zobaczyć to, co ciężko było mu sobie wyobrazić. Tego typu przestrzeń pozwala mu także ocenić te aspekty budynku, których nie da się ująć za pomocą zdjęć. Taka forma jest atrakcyjna dla klienta, ponieważ ma on poczucie bezpieczeństwa związane z tym, że „na żywo” zapoznał się z lokalem, w który zamierza zainwestować.  

  • 1
  • 2

0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra