Archicom logoAluprof S.A. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoDuda Development logoFYI Commercial Consulting logoUNIMOR Development S.A. logoSchüco International Polska logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoCHB14 logoPodium Investment logoNowy Styl Group logoGhelamco Poland logoKontor logoEkodom Deweloper logoOnyx Business Point logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoTétris Poland logoDEVCO Sp. z.o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoCity Space logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoTork logoGTV Lighting logoAgrobex Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoSpectra Development logoKwiaty dla biura logoCOTEX Office Centre logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoINTERBIURO logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoHAVRE Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoBusiness House logoOlivia Business Centre logoEcho Investment logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoTorus logoLC Corp S.A. logoVastint Poland Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Siedem sekund, by wygrać dobrym wrażeniem

|
Marynarska Point 2
Boom inwestycji biurowych w Warszawie rodzi pytania o losy budynków nieco starszych. Wizja pustostanów mobilizuje do poszukiwania kreatywnych metod zwiększania atrakcyjności nieruchomości. Wygrywają ci, którzy proponowanymi zmianami wyprzedzają oczekiwania klientów.

W praktyce widzimy dwie drogi, którymi idą inwestorzy. Pierwsza to ambicja utrzymania budynku w segmencie premium. Druga to zmiana strategii w kierunku poszukiwania najemcy, dla którego kluczowe znaczenie mają inne czynniki czy udogodnienia. 

W segmencie wysokiej klasy biurowców warunkiem koniecznym jest i będzie dobra lokalizacja. Dalej rozpoczyna się rywalizacja chociażby na poziomie atrakcyjnego lobby – wizytówki dla gości. Nie bez powodu mówi się, że w relacjach między ludźmi kluczowe znaczenie ma pierwsze siedem sekund. W odbiorze charakteru wnętrza czy budynku, w biegu na spotkanie z klientem, nasz mózg działa tak samo. Specjaliści od aranżacji wnętrz nie idą tu na skróty, osobiście odwiedzając najciekawsze światowe realizacje, aby wprowadzać na polskim rynku nowoczesne rozwiązania. 

Jak wynika z obserwacji Tétris, na znaczeniu przybierają dziś także atrakcyjne przestrzenie wspólne dla wielu najemców – ciekawie zaaranżowane strefy networkingowe, kluby fitness i wellness, wspólne stołówki czy kuchnie, miejsca do spotkań i prezentacji. Pojawiają się nowoczesne usługi, jak car sharing czy ładowanie pojazdów elektrycznych, serwis rowerów. W pobliżu biurowców mamy zadbane skwery, patio, kawiarnie – zaplecze do spotkań po godzinach.

 

  • 1
  • 2
Tagi: Tetris
Napisz pierwszy komentarz
Archicom - City Forum
mantra