Forbo Flooring Systems Polska logoUNIMOR Development S.A. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoTétris Poland logoVastint Poland Sp. z o.o. logoCity Space logoTorus logoArchicom logoAluprof S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoPorto Office A Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoKontor logoFYI Commercial Consulting logoSpectra Development logoPodium Investment logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoINTER-BUD logoARTSERVIS sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoINTERBIURO logoNowy Styl Group logoBusiness House logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Siedem sekund, by wygrać dobrym wrażeniem

|
Marynarska Point 2
Boom inwestycji biurowych w Warszawie rodzi pytania o losy budynków nieco starszych. Wizja pustostanów mobilizuje do poszukiwania kreatywnych metod zwiększania atrakcyjności nieruchomości. Wygrywają ci, którzy proponowanymi zmianami wyprzedzają oczekiwania klientów.

W praktyce widzimy dwie drogi, którymi idą inwestorzy. Pierwsza to ambicja utrzymania budynku w segmencie premium. Druga to zmiana strategii w kierunku poszukiwania najemcy, dla którego kluczowe znaczenie mają inne czynniki czy udogodnienia. 

W segmencie wysokiej klasy biurowców warunkiem koniecznym jest i będzie dobra lokalizacja. Dalej rozpoczyna się rywalizacja chociażby na poziomie atrakcyjnego lobby – wizytówki dla gości. Nie bez powodu mówi się, że w relacjach między ludźmi kluczowe znaczenie ma pierwsze siedem sekund. W odbiorze charakteru wnętrza czy budynku, w biegu na spotkanie z klientem, nasz mózg działa tak samo. Specjaliści od aranżacji wnętrz nie idą tu na skróty, osobiście odwiedzając najciekawsze światowe realizacje, aby wprowadzać na polskim rynku nowoczesne rozwiązania. 

Jak wynika z obserwacji Tétris, na znaczeniu przybierają dziś także atrakcyjne przestrzenie wspólne dla wielu najemców – ciekawie zaaranżowane strefy networkingowe, kluby fitness i wellness, wspólne stołówki czy kuchnie, miejsca do spotkań i prezentacji. Pojawiają się nowoczesne usługi, jak car sharing czy ładowanie pojazdów elektrycznych, serwis rowerów. W pobliżu biurowców mamy zadbane skwery, patio, kawiarnie – zaplecze do spotkań po godzinach.

 

  • 1
  • 2

0.0
Tagi: Tetris
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
Radek W. :
U nas zmiana wyglądu biura niesamowicie wpłynęła na odbiór naszej firmy jako pracodawcy. Cały czas oferujemy takie same warunki współpracy, a odkąd Forbis zaprojektował i zrealizował dla nas projekt recepcji i kilku pomieszczeń liczba pozytywnych odpowiedzi na rekrutację znacznie wzrosła. Niby nic, a robi wielką różnicę. Większość uważa, że liczy się tylko wielkość wynagrodzenia, a niestety czasy się zmieniły i potencjalni pracownicy biorą pod uwagę dużo więcej czynników.
20 listopada 2017 13:53
mantra