Omnitech Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCity Space logoOnyx Business Point logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoBusiness House logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoGTV Lighting logoDEVCO Sp. z.o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoEcho Investment logoVastint Poland Sp. z o.o. logoGłówka Pracuje logoINTERBIURO logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoTorus logoAgrobex Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoAluprof S.A. logoTétris Poland logoLC Corp S.A. logoKwiaty dla biura logoArchicom logoFYI Commercial Consulting logoUNIMOR Development S.A. logoKart Sp. z o.o. logoCHB14 logoSchüco International Polska logoSpectra Development logoNowy Styl Group logoHAVRE Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoCity Office logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Nowe barwy DTZ

Nowe logo DTZ
Firma DTZ przeprowadziła proces zmiany wizerunku marki. Rebranding został poprzedzony przejęciem spółki przez prywatne konsorcjum inwestycyjne z TPG Capital Management na czele.

Nowe logo utrzymane jest w czerwonej kolorystyce, stosowanej przez spółkę w przeszłości, co stanowi powrót do początków funkcjonowania organizacji. Nowy branding firmy DTZ ma odzwierciedlać „samodzielność, pewność i trwałość", a także informować o obecnej pozycji spółki jako prywatnej, międzynarodowej firmy doradczej w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zmiana wizerunku marki jest wynikiem przejęcia spółki w listopadzie 2014 r. przez prywatne konsorcjum inwestycyjne kierowane przez TPG Capital Management, jeden z największych i najlepiej prosperujących funduszy inwestycyjnych typu private equity na świecie.

 

Dzięki globalnemu zasięgowi i znajomości lokalnych rynków możemy świadczyć usługi na całym świecie. Wspiera nas prywatne konsorcjum inwestycyjne private equity, które inwestuje w rozwój naszej spółki, pracowników i wykorzystywane przez nas technologie. Naszym celem jest rozwój, nie tylko ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Chcemy przekuć nowe możliwości firmy w strategiczne korzyści dla najbardziej wymagających klientów, którzy koncentrują się na mniejszej liczbie relacji z dostawcami, ale oczekują usług na najwyższym poziomie i objęcia działaniem szerszego zasięgu geograficznego. Ponowne wykorzystanie koloru czerwonego w naszym logotypie symbolizuje kolejny etap w historii naszej firmy – mówi John Forrester, Chief Executive, EMEA, DTZ.

Tagi: DTZ
Napisz pierwszy komentarz
mantra