Podium Investment logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoGhelamco Poland logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoVastint Poland Sp. z o.o. logoKontor logoLC Corp S.A. logoSpectra Development logoGTV Lighting logoAgrobex Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoArchicom logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoAluprof S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoForbo Flooring Systems Polska logoTorus logoTétris Poland logoCity Space logoDEVCO Sp. z.o.o. logoCOTEX Office Centre logoBusiness House logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoINTERBIURO logoEcho Investment logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoOlivia Business Centre logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoPorto Office A Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoINTER-BUD logoUNIMOR Development S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Nowe barwy DTZ

Nowe logo DTZ
Firma DTZ przeprowadziła proces zmiany wizerunku marki. Rebranding został poprzedzony przejęciem spółki przez prywatne konsorcjum inwestycyjne z TPG Capital Management na czele.

Nowe logo utrzymane jest w czerwonej kolorystyce, stosowanej przez spółkę w przeszłości, co stanowi powrót do początków funkcjonowania organizacji. Nowy branding firmy DTZ ma odzwierciedlać „samodzielność, pewność i trwałość", a także informować o obecnej pozycji spółki jako prywatnej, międzynarodowej firmy doradczej w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zmiana wizerunku marki jest wynikiem przejęcia spółki w listopadzie 2014 r. przez prywatne konsorcjum inwestycyjne kierowane przez TPG Capital Management, jeden z największych i najlepiej prosperujących funduszy inwestycyjnych typu private equity na świecie.

 

Dzięki globalnemu zasięgowi i znajomości lokalnych rynków możemy świadczyć usługi na całym świecie. Wspiera nas prywatne konsorcjum inwestycyjne private equity, które inwestuje w rozwój naszej spółki, pracowników i wykorzystywane przez nas technologie. Naszym celem jest rozwój, nie tylko ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Chcemy przekuć nowe możliwości firmy w strategiczne korzyści dla najbardziej wymagających klientów, którzy koncentrują się na mniejszej liczbie relacji z dostawcami, ale oczekują usług na najwyższym poziomie i objęcia działaniem szerszego zasięgu geograficznego. Ponowne wykorzystanie koloru czerwonego w naszym logotypie symbolizuje kolejny etap w historii naszej firmy – mówi John Forrester, Chief Executive, EMEA, DTZ.


0.0
Tagi: DTZ
Napisz pierwszy komentarz
Podium Park banner duży
mantra