A Priori Communication

Nowe barwy DTZ

Nowe logo DTZ
Firma DTZ przeprowadziła proces zmiany wizerunku marki. Rebranding został poprzedzony przejęciem spółki przez prywatne konsorcjum inwestycyjne z TPG Capital Management na czele.

Nowe logo utrzymane jest w czerwonej kolorystyce, stosowanej przez spółkę w przeszłości, co stanowi powrót do początków funkcjonowania organizacji. Nowy branding firmy DTZ ma odzwierciedlać „samodzielność, pewność i trwałość", a także informować o obecnej pozycji spółki jako prywatnej, międzynarodowej firmy doradczej w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zmiana wizerunku marki jest wynikiem przejęcia spółki w listopadzie 2014 r. przez prywatne konsorcjum inwestycyjne kierowane przez TPG Capital Management, jeden z największych i najlepiej prosperujących funduszy inwestycyjnych typu private equity na świecie.

 

Dzięki globalnemu zasięgowi i znajomości lokalnych rynków możemy świadczyć usługi na całym świecie. Wspiera nas prywatne konsorcjum inwestycyjne private equity, które inwestuje w rozwój naszej spółki, pracowników i wykorzystywane przez nas technologie. Naszym celem jest rozwój, nie tylko ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Chcemy przekuć nowe możliwości firmy w strategiczne korzyści dla najbardziej wymagających klientów, którzy koncentrują się na mniejszej liczbie relacji z dostawcami, ale oczekują usług na najwyższym poziomie i objęcia działaniem szerszego zasięgu geograficznego. Ponowne wykorzystanie koloru czerwonego w naszym logotypie symbolizuje kolejny etap w historii naszej firmy – mówi John Forrester, Chief Executive, EMEA, DTZ.


0.0
Tagi: DTZ
Napisz pierwszy komentarz
Interbiuro - duży
mantra