Echo Investment logoArchicom logoEcophon Saint-Gobain logoPRO-INVEST S.A. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoTorus logoUNIMOR Development S.A. logoSchüco International Polska logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoALLCON INVESTMENT logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoTriGranit Corporation logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoHexagon logoBREMA Sp. z.o.o. logoWOMAK HOLDING logoGhelamco Poland logoPorto Office B Sp. z o.o. logoBusiness House logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoSawig Invest Group logoCHB14 logoDorbud S.A. logoOmnitech Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoCity Space logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoPartner Capital Group logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoKwiaty dla biura logoDEVCO Sp. z.o.o. logoINTERBIURO logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoLobos Nieruchomości logoCOTEX Office Centre logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoNowy Styl Group logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Nowe barwy DTZ

Nowe logo DTZ
Firma DTZ przeprowadziła proces zmiany wizerunku marki. Rebranding został poprzedzony przejęciem spółki przez prywatne konsorcjum inwestycyjne z TPG Capital Management na czele.

Nowe logo utrzymane jest w czerwonej kolorystyce, stosowanej przez spółkę w przeszłości, co stanowi powrót do początków funkcjonowania organizacji. Nowy branding firmy DTZ ma odzwierciedlać „samodzielność, pewność i trwałość", a także informować o obecnej pozycji spółki jako prywatnej, międzynarodowej firmy doradczej w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zmiana wizerunku marki jest wynikiem przejęcia spółki w listopadzie 2014 r. przez prywatne konsorcjum inwestycyjne kierowane przez TPG Capital Management, jeden z największych i najlepiej prosperujących funduszy inwestycyjnych typu private equity na świecie.

 

Dzięki globalnemu zasięgowi i znajomości lokalnych rynków możemy świadczyć usługi na całym świecie. Wspiera nas prywatne konsorcjum inwestycyjne private equity, które inwestuje w rozwój naszej spółki, pracowników i wykorzystywane przez nas technologie. Naszym celem jest rozwój, nie tylko ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Chcemy przekuć nowe możliwości firmy w strategiczne korzyści dla najbardziej wymagających klientów, którzy koncentrują się na mniejszej liczbie relacji z dostawcami, ale oczekują usług na najwyższym poziomie i objęcia działaniem szerszego zasięgu geograficznego. Ponowne wykorzystanie koloru czerwonego w naszym logotypie symbolizuje kolejny etap w historii naszej firmy – mówi John Forrester, Chief Executive, EMEA, DTZ.

Tagi: DTZ
Napisz pierwszy komentarz
real connect 2017
mantra