Partner Capital Group logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoLobos Nieruchomości logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoGTV Lighting logoINTERBIURO logoKart Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoSchüco International Polska logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoTorus logoCHB14 logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoCity Space logoGhelamco Poland logoNowy Styl Group logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoUNIMOR Development S.A. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoBusiness House logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoHAVRE Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoPorto Office B Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoAluprof S.A. logoArchicom logoDorbud S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFYI Commercial Consulting logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoOnyx Business Point logoOmnitech Sp. z o.o. logoSpectra Development logoPRO-INVEST S.A. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoEcho Investment logoAgrobex Sp. z o.o. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
raport wyd 2017

Nowe barwy DTZ

Nowe logo DTZ
Firma DTZ przeprowadziła proces zmiany wizerunku marki. Rebranding został poprzedzony przejęciem spółki przez prywatne konsorcjum inwestycyjne z TPG Capital Management na czele.

Nowe logo utrzymane jest w czerwonej kolorystyce, stosowanej przez spółkę w przeszłości, co stanowi powrót do początków funkcjonowania organizacji. Nowy branding firmy DTZ ma odzwierciedlać „samodzielność, pewność i trwałość", a także informować o obecnej pozycji spółki jako prywatnej, międzynarodowej firmy doradczej w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zmiana wizerunku marki jest wynikiem przejęcia spółki w listopadzie 2014 r. przez prywatne konsorcjum inwestycyjne kierowane przez TPG Capital Management, jeden z największych i najlepiej prosperujących funduszy inwestycyjnych typu private equity na świecie.

 

Dzięki globalnemu zasięgowi i znajomości lokalnych rynków możemy świadczyć usługi na całym świecie. Wspiera nas prywatne konsorcjum inwestycyjne private equity, które inwestuje w rozwój naszej spółki, pracowników i wykorzystywane przez nas technologie. Naszym celem jest rozwój, nie tylko ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Chcemy przekuć nowe możliwości firmy w strategiczne korzyści dla najbardziej wymagających klientów, którzy koncentrują się na mniejszej liczbie relacji z dostawcami, ale oczekują usług na najwyższym poziomie i objęcia działaniem szerszego zasięgu geograficznego. Ponowne wykorzystanie koloru czerwonego w naszym logotypie symbolizuje kolejny etap w historii naszej firmy – mówi John Forrester, Chief Executive, EMEA, DTZ.

Tagi: DTZ
Napisz pierwszy komentarz
Hilton 750x140
mantra