Aluprof S.A. logoKwiaty dla biura logoOnyx Business Point logoGłówka Pracuje logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoNowy Styl Group logoDEVCO Sp. z.o.o. logoGhelamco Poland logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoEcho Investment logoPRO-INVEST S.A. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoCity Office logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoCity Space logoVastint Poland Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoINTERBIURO logoCHB14 logoBusiness House logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoUNIMOR Development S.A. logoKart Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoLobos Nieruchomości logoArchicom logoLC Corp S.A. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoGTV Lighting logoOlivia Business Centre logoCOTEX Office Centre logoSpectra Development logoTorus logoFYI Commercial Consulting logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

GTC nadaje tempa University Business Park II

University Business Park II w Łodzi
University Business Park II w Łodzi
Firma Globe Trade Centre wybrała generalnego wykonawcę University Business Park II. Jednocześnie firma podpisała umowy najmu dotyczące 50 proc. powierzchni budynku.

Generalnym wykonawcą University Business Park II w Łodzi została firma Strabag. Obiekt oferujący 19 400 mkw. powierzchni biurowej zostanie oddany do użytkowania w kwietniu 2016 r. Już teraz poziom jego komercjalizacji wynosi 50 proc. Łącznie, po ukończeniu II fazy inwestycji w kompleksie znajdzie się 38 800 mkw. powierzchni biurowej, rozdzielonej na dwa siedmiopiętrowe budynki. Ich użytkownicy będą mieli do dyspozycji 600 miejsc parkingowych.

 

Sytuacja na łódzkim rynku jest ostatnio dla nas bardzo sprzyjająca. Widzimy duże zainteresowanie i zapotrzebowanie ze strony najemców, którzy szukają siedziby w Łodzi, a UBP ze swoją lokalizacją i świetnie zaprojektowanymi rozwiązaniami oraz punktami usługowymi spełnia ich wymagania. Łódź w ciągu ostatnich kilku lat stała się atrakcyjną lokalizacją dla centrów usług wspólnych i podobnej działalności. Stało się tak dzięki wysoko wykwalifikowanej kadrze pracowniczej, lokalizacji miasta w centrum Polski i silnemu wsparciu ze strony władz lokalnych. GTC zainwestowało w Łódź i była to trafna decyzja – komentuje Jacek Wachowicz, Członek Zarządu GTC.

 

Napisz pierwszy komentarz
mantra