Proton Office

EKO 11 ton mniej

fot. pixabay.com
fot. pixabay.com
Branża nieruchomości jest lżejsza o niemal 11 ton elektroodpadów, które udało się zebrać w ramach corocznej akcji „Zrzuć zbędne kilowaty”.

W ramach akcji „Zrzuć zbędne kilowaty” udało się zebrać 10,9 ton elektroodpadów. Dochód z utylizacji elektrośmieci zostanie przeznaczony na rzecz Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego przy Stowarzyszeniu „Przymierze – Ziemia Piska” w Piszu. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na budowę oraz wyposażenie sal i gabinetów pracy z niepełnosprawnymi dziećmi i młodzieżą. Inicjatorami piątej już edycji zbiórki były firmy z branży nieruchomości – Cushman & Wakefield, JLL, Knight Frank, NAI Estate Fellows, Savills, Skanska, Grupa Capital Park oraz firma BYŚ, która była odpowiedzialna za zbiórkę i utylizację odpadów.

W 83 warszawskich budynkach biurowych, handlowych i magazynowych zarządzanych przez organizatorów akcji w dniach od 22 do 26 maja znajdowały się specjalne kontenery przeznaczone na elektrośmieci. Dla pracowników obiektów biorących udział w przedsięwzięciu była to szansa na to, by zutylizować wiele niepotrzebnych sprzętów domowych. 

Wśród najemców nieruchomości biurowych wzrasta świadomość tego, że ich działania przekładają się na realną ochronę środowiska. Tegoroczna akcja cieszyła się dużym powodzeniem. W zarządzanych budynkach zebraliśmy pokaźną ilość elektroodpadów. Mam przyjemność poinformować, że poza udaną zbiórką udało się pozyskać darczyńcę związanego z naszą akcją od dłuższego czasu, który wsparł znacznymi środkami beneficjenta tegorocznej edycji. To bardzo budujące, że możemy brać udział w przedsięwzięciu, które ma bardzo szczytny cel – ochronę naszej ”Matki Ziemi” oraz niesienie pomocy jej mieszkańcom – mówi Łukasz Dreger, Key Account Manager z Działu Zarządzania Nieruchomościami firmy Knight Frank.

Każdego roku akcja „Zrzuć zbędne kilowaty” obejmuje również działania edukacyjne. Ich celem jest propagowanie postaw proekologicznych wśród najemców nieruchomości komercyjnych. Akcja cieszy się coraz większym zainteresowaniem – w tegorocznej edycji liczba budynków, w których przeprowadzono zbiórkę, wzrosła o 10 obiektów.

Celem akcji jest promocja wiedzy z zakresu ekologii oraz budowanie świadomości jak istotna dla środowiska naturalnego jest właściwie prowadzona utylizacja elektrośmieci. Ogromnie się cieszymy, że kolejna edycja projektu kończy się sukcesem, a co roku dołączają do niej kolejne budynki komercyjne. Dzięki takiemu zaangażowaniu ze strony organizatorów i partnerów akcji udaje nam się co roku zbierać większe ilości elektroodpadów – informuje Aneta Andruszko, Specjalista ds. Klientów Kluczowych z firmy BYŚ.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz