CubiForms

UBM sprzedaje

fot. pixabay.com
fot. pixabay.com
Przełom roku przyniósł firmie UBM cały szereg sukcesów w sprzedaży i działaniach akwizycyjnych. Polskie nieruchomości zostały sprzedane za łączną kwotę ponad 160 mln EUR.

Przed końcem 2017 r. firma UBM sprzedała słowackiemu inwestorowi krakowski biurowiec Kotlarska. IAD Investments kupił ten obiekt za kwotę ok. 30 mln EUR. Natomiast w bieżącym miesiącu za ok. 54 mln EUR hamburska firma Warburg-HIH kupiła biurowiec Pegaz we Wrocławiu. Jest to obiekt o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 21 000 mkw. Z kolei Union Investment zakupił dwa hotele. Pierwszym z nich jest położony w Warszawie Holiday Inn Twarda. Jego cena wyniosła ok. 41 mln EUR. Drugim jest Holiday Inn w Gdańsku, której zakończenie planowane jest na wiosnę 2019 r. Inwestycja została sprzedana również na rzecz Union Investment w ramach „forward sales“ za około 38 mln EUR.

Nowy rodzaj współpracy między zespołami UBM w Polsce, w Wiedniu i zespołu sektora hotelarskiego sprawił, że udało nam się w bardzo krótkim czasie zwiększyć wolumen sprzedaży o ponad 160 milionów EUR – komentuje Peter Obernhuber, Członek Zarządu UBM Polska.

 

Inwestycja budynku biurowego „Kotlarska“ w Krakowie

Termin zakończenia  IV kw. 2017
Zysk ze sprzedaży około 30 mln EUR
Wpływ na całość usługi 100 proc.
Wpływ na obrót Brak (share deal)
Wpływ na zadłużenie netto około 30 mln EUR


Inwestycja budynku biurowego „Pegaz“ we Wrocławiu:

Termin zakończenia I kw. 2018
Zysk ze sprzedaży około 54 mln EUR
Wpływ na całość usługi 100 proc.
Wpływ na obrót 100 proc. (asset deal)
Wpływ na zadłużenie netto około 54 mln EUR


Holiday Inn „Twarda“ w Warszawie

Termin zakończenia I kw. 2018
Zysk ze sprzedaży około 41 mln EUR
Wpływ na całość usługi 100 proc.
Wpływ na obrót Brak (share deal)
Wpływ na zadłużenie netto około 41 mln EUR 

 

Holiday Inn w Gdańsku

Termin zakończenia przewidywany I kw. 2019
Zysk ze sprzedaży około 38 mln EUR
Wpływ na całość usługi 100 proc.
Wpływ na obrót 100 proc. (asset deal)
Wpływ na zadłużenie netto około 38 mln EUR

 


0.0
Tagi: UBM Polska
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra