Dom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoOlivia Business Centre logoCity Space logoINTER-BUD logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoTorus logoArchicom logoARTSERVIS sp. z o.o. logoTétris Poland logoDEVCO Sp. z.o.o. logoVantage Development S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoCOTEX Office Centre logoFYI Commercial Consulting logoForbo Flooring Systems Polska logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoAgrobex Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoSpectra Development logoPodium Investment logoUNIMOR Development S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoKontor logoBusiness House logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoAluprof S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Przyszłość będzie jeszcze lepsza

Relacja

|
Konferencja ,,Biurowce w Polsce" zgromadziła wielu przedstawicieli z branży.
Na zdjęciu od lewej Sławomir Gruszczyński dyrektor generalny Business House, Maciej Sas dyrektor ds. administracyjnych Business House
Warszawa. Taki wniosek można wysnuć po jednej z najbardziej prestiżowych konferencji dotyczących nieruchomości biurowych ,,Biurowce w Polsce”.

W czwartek w warszawskim hotelu Marriott odbyła się piąta już edycja jednego z najbardziej prestiżowych spotkań branży biurowej w Polsce – konferencja ,,Biurowce w Polsce”. Na organizowane przez Nowy Adres S.A. spotkanie przybyli między innymi przedstawiciele największych deweloperów na polskim rynku oraz międzynarodowych firm doradczych, reprezentanci banków finansujących inwestycje komercyjne a także dziennikarze branżowi czy uznani analitycy.

Uczestnicy konferencji zastanawiali się czy polskie biurowce są wciąż atrakcyjne jako produkt inwestycyjny?

- Docierają do nas sygnały mówiące o kryzysie, ale właśnie w kryzysie można dostrzec pewne pozytywy i korzyści. Popyt na powierzchnie biurową trzeba podzielić na dwie części: biznes zewnętrzny i wewnętrzny. Uważam, że nadchodzi dobry czas dla Polski. Nasz kraj może być beneficjentem światowego kryzysu. Spojrzenie sektora BPO jest skierowane na Polskę. Okazuje się, że większa część tego biznesu lokuje się, wybiera właśnie nasz kraj. Proszę zwrócić uwagę, że nie bez przyczyny co jakiś czas odbywają się rożnego rodzaju konferencje dotyczące tego sektora – mówił podczas jednego z paneli dyskusyjnych Paweł Kłosiński, szef Zespołu Wynajmu, SwedeCenter Sp. z o.o.

- Jako Polacy nie jesteśmy do tego przyzwyczajeni, ale tak na prawdę jesteśmy teraz w centrum Europy jeżeli chodzi o biznes. Zgadzam się z twierdzeniem, że wygrywamy na kryzysie. Na potwierdzenie tego jest moja ubiegłotygodniowa rozmowa z człowiekiem zarządzającym oddziałem dużej światowej korporacji, który przyznaje, że podczas spotkań w centrali firmy, wszyscy mówią o Polsce, o dobrych wynikach. Jeżeli chcą inwestować, to są przekonani o dobrej lokalizacji, jaką jest nasz kraj. Rynek biurowy w Polsce ma pewną szczepionkę, gdy uda nam się utrzymać ten dobry PR dotyczący wskaźników i tego, że mimo kryzysu jesteśmy stabilnym krajem, tak długo o przyszłość rynku możemy być spokojni – dodaje Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju, Ghelamco Polska.

Ponadto, podczas czwartkowej konferencji, uczestnicy wzięli udział w panelach dyskusyjnych poświęconych zaawansowanym technologiom, podnoszącym atrakcyjność budynków biurowych w oczach najemców oraz fenomenowi atrakcyjności polskich biurowców wśród zachodnich funduszy inwestycyjnych.

Patronem wydarzenia był portal e-biurowce.pl


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra