Przedsiębiorstwo Budowlane START logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoARTSERVIS sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoPodium Investment logoHAVRE Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoDEVCO Sp. z.o.o. logoVantage Development S.A. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoArchicom logoCity Space logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoBusiness House logoFYI Commercial Consulting logoSpectra Development logoTétris Poland logoOlivia Business Centre logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoVastint Poland Sp. z o.o. logoTorus logoINTER-BUD logoAgrobex Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoForbo Flooring Systems Polska logoAluprof S.A. logoNowy Styl Group logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoKontor logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Jak zwiększyć sprzedaż w B2B?

Uczestnicy warsztatów
Michał Siejak, dyr. zarządzający agencji E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM& Social Media
24 lipca br. odbyły się warsztaty pod hasłem Remarketing jako sposób na zwiększanie sprzedaży w B2B, zorganizowane przez CMG.

Zorganizowane przez Construction Marketing Group (CMG) warsztaty poprowadził Michał Siejak, dyr. zarządzający agencji E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM& Social Media. Uczestnicy spotkali się w siedzibie BuroHappold Engineering w Warszawie.

 

Tematem przewodnim lipcowych warsztatów były zasady, sposoby i możliwości pozyskiwania leadów do remarketingu, jak również formy remarketingu: od AdWords po wideo. Najistotniejsze z punktu widzenia efektywności jest synergiczne uzupełnienie standardowych kampanii interaktywnych remarketingiem, zwłaszcza w przypadku skomplikowanych, wieloetapowych i rozciągniętych w czasie procesów zakupowych, a z takimi mamy do czynienia w branży budowlanej – wyjaśnił Michał Siejak. Technika ta wywodzi się bezpośrednio z branży ecommerce, która w mojej ocenie jest najskuteczniejsza w przeprowadzaniu potencjalnego klienta od etapu wstępnego zainteresowania do realnego zakupu – dodał.

 

Warsztaty organizowane przez CMG dedykowane są osobom odpowiedzialnym za działania marketingowe w firmach obecnych w sektorze budowlanym i nieruchomości komercyjnych. Wydarzenia odbywają się cyklicznie i poruszane są podczas nich najbardziej aktualne zagadnienia marketingowe.

 

Construction Marketing Group to inicjatywa firm z branży budowlanej i nieruchomości komercyjnych, założona przez Katarzynę Chwalbińską-Kusek z BuroHappold Engineering oraz Ewę Zwardoń z Philips Lighting Polska. Inicjatywę wspierają partnerzy: Magdalena Cieliczko i Radosław Górecki z Colliers International oraz Małgorzata Wilczek z firmy Spie Polska. Grupa jest odpowiedzialna m.in. za projekt „Analiza rynku zrównoważonego budownictwa w Polsce”, a także cykliczne warsztaty o tematyce marketingowej. CMG jest również lokalnym partnerem projektu Laboratorium Efektywność Energetyczna w Budynkach organizowanym w Polsce przez WBCSD oraz partnerem WIZJI 2050, czyli wspólnej inicjatywy Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Środowiska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmy doradczej PwC.


0.0
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
Piotr :
Ostatnio również pisałem o zwiększaniu sprzedaży w sektorze B2B z wykorzystaniem narzędzi IT, może komuś się to przyda: http://automicob2b.pl/sprzedaz-b2b/
15 grudnia 2015 09:00
Dekerta 18 - duży
mantra