Business House logoHAVRE Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoNowy Styl Group logoSpectra Development logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoTorus logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoUNIMOR Development S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoTétris Poland logoKontor logoCity Space logoARTSERVIS sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoCOTEX Office Centre logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoOlivia Business Centre logoAgrobex Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoINTERBIURO logoVastint Poland Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoArchicom logoPodium Investment logoINTER-BUD logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Architektura Warszawy na ekranie

Relacja

Uczesnicy obejrzeli film Porwanie Europy, w reżyserii Jadwigi Kocur
Podczas spotkania odbyła się akcja charytatywna na rzecz Olgi Kostki
Członkowie Construction Marketing Group spotkali się podczas pokazu filmu Porwanie Europy oraz akcji charytatywnej.

28 sierpnia Construction Marketing Group (CMG), grupa specjalistów z zakresu marketingu oraz komunikacji w branży budownictwa i nieruchomości, spotkała się podczas pokazu awangardowego filmu o architekturze Warszawy w okresie 20-lecia międzywojennego. Wydarzenie odbyło się w budynku Business Garden, należącym do sponsora spotkania, firmy SwedeCenter. Członkowie uczestniczyli również w akcji charytatywnej na rzecz ośmiomiesięcznej Olgi Kostki.

Czwarte spotkanie CMG różniło się od poprzednich, będących szkoleniami i warsztatami. Tym razem główną inspiracją była architektura, historia, sztuka, a także sam człowiek. Naszym celem było wyjściem poza ramy marketingowe i przypomnienie uczestnikom spotkania oraz sobie samym,  iż za wszystkimi działaniami, zarówno w sferze biznesu jaki i sztuki, stoi człowiek i to on jest najważniejszy. Myślę, że akcja charytatywna na rzecz leczenia małej Olgi była tego dobrym dowodem. Cieszę się, że uczestnicy spotkani  okazali tyle serca i hojności - powiedziała Katarzyna Chwalbińska-Kusek, Business Development & Marketing Manager CE w Buro Happold oraz Założyciel CMG.

Wydarzenie zostało rozpoczęte przedstawieniem historii leczenia dziewczynki, która jest cierpi na rzadki nowotwór oka – siatkówczaka. Wiąże się to z długą i kosztowną terapią. Następnie na pokaz zaprosiła reżyser filmu Porwanie Europy – Jadwiga Kocur, która wspomniała również o technice montażu, przesłaniu, a także głównych treściach.

Film opowiada o architekturze i historycznym kontekście Warszawy, a także o procesie kształtowania się nowego stylu życia i nowego człowieka. W obraz wmontowano wypowiedzi naukowców - Andrzeja Olszewskiego, Marty Leśniakowskiej i Jarosława Trybusia, a także  muzykę skomponowaną przez Zbigniewa Wegehaupta.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Conrad duży
mantra