Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoForbo Flooring Systems Polska logoCOTEX Office Centre logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoPodium Investment logoVastint Poland Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoBusiness House logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoTétris Poland logoAluprof S.A. logoINTER-BUD logoUNIMOR Development S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoCity Space logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoAgrobex Sp. z o.o. logoArchicom logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoOlivia Business Centre logoTorus logoNowy Styl Group logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoSpectra Development logoVantage Development S.A. logoKontor logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoINTERBIURO logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Remarketing jako sposób na zwiększanie sprzedaży w B2B

Miasto : Warszawa
Miejsce : BuroHappold Engineering
Data : 24.07.2014
Godzina : 09:30 - 11:00
Status : zakończone

Firma Construction Marketing Group (CMG) zaprasza na kolejne warsztaty marketingowe

„Remarketing jako sposób na zwiększanie sprzedaży w B2B”!

 

Spotkanie odbędzie się 24 lipca w siedzibie BuroHappold Engineering w Warszawie. Poprowadzi je Michał Siejak, dyrektor zarządzający 6ix WoMM & Social Media i E_misja Interactive 360.

 

Poruszane zagadnienia:

  • Jak i z jakich źródeł pozyskiwać leady do remarketingu,
  • Możliwe formy remarketingu: od AdWords po wideo.

 

Warsztaty przeznaczone są dla osób odpowiedzialnych za strategie oraz działania marketingowe w firmach na rynku budowlanym i w sferze nieruchomości komercyjnych.

 

Spotkanie ma charakter zamknięty.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra