Forbo pod logo

Electrolux Poland z nową siedzibą w Karolkowa Business Park

Karolkowa Business Park
Karolkowa Business Park
Grono najemców warszawskiego budynku biurowego Karolkowa Business Park powiększyło się o kolejną firmę – Electrolux Poland. Światowy producent urządzeń AGD zajął łącznie przeszło 1300 mkw. w budynku zrealizowanym przez ASBUD.

Grono najemców warszawskiego budynku biurowego Karolkowa Business Park powiększyło się o kolejną firmę – Electrolux Poland. Światowy producent urządzeń AGD zajął przeszło 1100 mkw. powierzchni biurowej na 2. piętrze budynku. Znajduje się tutaj siedziba Działu Handlowego firmy. W biurowcu Electrolux stworzy również, na niemal 218 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej na parterze obiektu, Taste Center – miejsce spotkań, w którym konsumenci, partnerzy biznesowi oraz przedstawiciele mediów, będą mogli poznać produkty Electrolux. Nowe biuro to nie tylko nowoczesne miejsce pracy dla naszych pracowników, ale to również miejsce, które chcemy wykorzystać do spotkań z partnerami handlowymi, mediami, blogerami oraz konsumentami. Na parterze powstanie pierwsze Taste Center Electroluxa w Polsce, ze strefą przeznaczoną do spotkań, ale również przestrzenią, w której będziemy organizować ciekawe wydarzenia związane z gotowaniem i kulinariami. W taki praktyczny sposób chcemy mówić o smaku, temacie, który dla nas, jako producenta sprzętu AGD, jest bardzo ważny. Tę przestrzeń wykorzystamy również do prezentowania naszych najnowszych i najbardziej innowacyjnych produktów – mówi Tomasz Sypytkowski, dyrektor generalny oddziału handlowego Electrolux Poland.

Prawdziwą wartość budynku biurowego budują nie tylko unikatowa architektura czy zastosowane rozwiązania architektoniczne, ale również prestiż organizacji, które zdecydowały się ulokować w nim swoje siedziby. Jesteśmy niezwykle dumni, że do grona naszych najemców dołączyła kolejna firma, która jest niekwestionowanym liderem w swojej branży – powiedział  Raied Tanous, Dyrektor Zarządzający Grupy ASBUD.

Budynek Karolkowa Business Park oferuje łącznie ok. 18 600 mkw. powierzchni użytkowej klasy A, w tym przeszło 2600 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej na parterze. Obiekt jest już skomercjalizowany w 85 proc. Inwestycja wyróżnia się zielonymi tarasami na pierwszym piętrze budynku, ogólnodostępnym zielonym patio w sąsiedztwie restauracji, a także szklaną fasadą z odrestaurowanymi, zabytkowymi fragmentami murów dawnej fabryki Philipsa. Budynek oddano do użytku w styczniu 2015 r.
 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra