Proton Office

Rajza po KATO w czwartej odsłonie

Supersam, fot. Griffin Real Estate
Galeria 138 m przy ul. Piotra Skargi 6 w Katowicach, fot. Griffin Art Space
Griffin Art Space organizuje czwartą odsłonę projektu Rajza po Kato. 7 marca, podczas plenerowej wystawy, na ogrodzeniu placu budowy nowego Supersamu, będzie można obejrzeć zdjęcia z kulturalnych wydarzeń, jakie odbyły się w Katowicach.

Celem projektu Rajza po Kato jest ożywienie artystycznego ducha Katowic i zachęcenie mieszkańców do twórczej aktywności. Sukcesywnie realizujemy nasze założenia, a coraz większe zainteresowanie Rajzą bardzo nas cieszy – komentuje Anna Klimczak, prezes Griffin Art Space. Po odsłonach poświęconych architekturze, chcemy skupić się teraz na kolejnym bardzo ważnym aspekcie: kulturze tego miasta. A jest o czym mówić! – dodaje.

 

Na wystawie eksponowanej na ogrodzeniu placu budowy nowego Supersamu (Galeria 138 m przy ul. Piotra Skargi 6), w sobotę 7 marca będzie można podziwiać zdjęcia Radka Kaźmierczaka, wykonane podczas wydarzeń, takich jak Art Naif Festiwal, Festiwal Teatrów Lalek „Katowice Dzieciom” czy Ars Independent Festival. To cykliczne działania w obrębie różnych dziedzin sztuki, które łączy wysoki poziom artystyczny, niebanalne podejście do prezentowania kultury i chęć inspirowania odbiorców. To właśnie takie inicjatywy budują ducha współczesnych Katowic i nadają energię temu miejscu – tłumaczy Hanna Kostrzewska, redaktorka przewodnika Rajza po Kato.

 

Konkurs „Moje Kato”

 

Czwartą odsłonę projektu Rajza po Kato uzupełnia konkurs dla publiczności, organizowany pod hasłem „Moje Kato”. Uczestnicy mają zadanie pokazać, jak widzą stolicę Górnego Śląska. Zgłoszenia można przesyłać na adres: rajzapokato@gmail.com. Konkurs trwa od 1 marca do 5 kwietnia 2015 roku. Dla uczestników czekają nagrody.

 

Mecenasem czwartej odsłony projektu Rajza po Kato jest DH Supersam, a organizatorem Griffin Art Space – instytucja powołana przez Griffin Group w celu wspierania i promowania sztuki – ożywiania życia artystycznego i promowania współpracy biznesu z kulturą. Głównym sposobem działania jest mecenat nad najciekawszymi wydarzeniami kulturalnymi oraz działalnością wyróżniających się instytucji kultury.


0.0
Napisz pierwszy komentarz